مسئول عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: فرهنگ و تفکر بسیج همه انسان‌های آزادی‌خواه را به خود جذب کرده و امروز این تفکر در کشور‌های اسلامی نسخه شفای آن‌ها شده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۹۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
 سرهنگ پاسدار مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: از مهمترین ویژگی‌های بسیج دفاع دینی و انقلابی واستکبار ستیزی است، از زمانی که حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند این نهاد هیچ گونه کوتاهی برای دفاع از آرمان‌ها انجام نداده است و ذره‌ای از مواضع به حق خود کوتاه نیامده است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه ادامه داد: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب سیدالشهدا (ع) است، فرهنگ و تفکری است که هرجا ورود کرده بن‌بست‌ها را از بین برده است و خط‌ها را شکسته است.

وی افزود: بسیج از زمان تشکیل که جنگ را مدیریت کرد و بعد از آن سازندگی را در کشور رشد داد که بعد از آن ماموریت خود را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی قرار داد که عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته است.

وی ادامه داد: بهترین رویکردی که اکنون در جامعه به آن نیاز داریم برقراری وحدت و خدمت صادقانه است که بسیج در کنار سایر دستگاه‌ها این دو پارامتر را با نهایت تلاش بسیجیان عزیز انجام می‌دهد.

مرادی خاطر نشان کرد: روند محرومیت زدایی که توسط بسیج در کشور انجام می‌شود باعث آب رسانی، گاز رسانی و انتقال امکانات دیگر به مناطق محروم شده است می‌تواند فاصله‌های طبقاتی در کشور را کمتر کند که این از دغدغه‌های حضرت آقا هست و بسیج همیشه خود را در خط مقدم جبهه می‌داند.

وی افزود: تفکر بسیج همه انسان‌های آزادی‌خواه را به خود جذب کرده و امروز این تفکر در کشور‌های اسلامی نسخه شفای آن‌ها شده است.

وی در پایان گفت: بسیجیان باید هوشیاری و بصیرت را همیشه توجه داشته باشند و اگر بنا است انقلاب اسلامی در مسیر خود مستحکم باشد٬ بسیج و بسیجیان باید سلامت، سرعت و صداقت این حرکت را تضمین کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها