فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه هفته‌ی بسیج بهانه‌ای برای تجلیل از زحمات بی شائبه ومخلصانه‌ی بسیجیان است افزود:تشکیل بسیج از معجزات امام بزرگوار ما بود که این هفته را به پاسداشت مجاهدات واعمال خالصانه‌ی این قشر بنام هفته‌ی بسیج نام نهاده شده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ به مناسبت هفته‌ی بسیج انجام گرفت اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم در آیه ۵۹ سوره نساء فرموده است: مومنانی که با مال‌ها و جانهایشان در راه خدا جهاد می‌نمایند را برخانه نشینان برتری داده و به هرکدام وعده‌ی پاداش نیک به خاطر این اعمال داده است.

وی به بیانات ارزشمند و حکیمانه‌ رهبری معظم انقلاب در زمینه‌ بسیج و بسیجیان اشاره نمود و افزود: با توجه به موقعیت و عملکرد بسیج در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این نهاد مقدس انجام می‌دهد که بر یکایک بسیجیان عزیز فرض است که با هوشیاری و افزایش آگاهی و بصیرت خود بتوانند نقشه‌های دشمن مستکبر ملعون را در ریشه بخشکانند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: امروزه بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی بسیار خوبی دارد که از جمله آن می‌توان خدمت رسانی به محرومین از طریق اردو‌های جهادی، عرصه‌های امنیتی و دفاعی، اجرای گشت‌های محله محور و برقرای امنیت پایدار، ایجاد اشتغال، خدمات پزشکی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

نیک یاد در پایان گفت: از همه‌ عزیزان بسیجی که در مجموعه‌ بسیج خالصانه و بی ریا تلاش می‌نمایند تقدیر و تشکر نموده و ازب سیجیان شهرستان درخواست نموده تا یکبار دیگر با حضور خود در پنجم آذرماه ۹۷ نمایش شکوه و اقتدار بسیجیان را به رخ مستکبرین جهان بکشانند وثابت نمایند که پای آرمان‌های اسلام ناب وانقلاب ایستاده اند وذره‌ای از اهداف خود کوتاه نخواهند آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها