رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ گفت: طرح «شیفت ایثار» برگرفته از فرهنگ بسیجی موجود در جامعه کارگری است.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۰۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، وحید تیموری در حاشیه اجرای طرح «شیفت ایثار» اظهار کرد: این طرح به مناسبت هفته بسیج و با هدف ارتقای روحیه ایثار و کار جهادی در بین قشر کارگری طی سال‌های گذشته اجراش شده است.

وی بیان کرد: در طرح شیفت ایثار کارگران یک شیفت کاری را بدون دریافت هرگونه دستمزد فعالیت می‌کنند و درآمد حاصله در این امر نیز در امور خیریه صرف می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ با اشاره به فرهنگ بسیجی موجود در جامعه کارگری تصریح کرد: طرح شیفت ایثار برگرفته از این فرهنگ ناب است، در این طرح علاوه بر کارگران بسیجی شاهد حضور پررنگ کارگران غیربسیجی هم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ملی بوده و علاوه بر تهران در دیگر نقاط کشور نیز به صورت سراسری اجرا شده است، خاطرنشان کرد: این طرح در هفته کارگر به صورت یک فرهنگ ملی در سال ۱۳۹۷ اجرایی شد که نشان دهنده توانایی بسیج در اورهال کردن بسیاری از موضوعات در جامعه است.

تیموری گفت: طرح شیفت ایثار تنها بخشی از توانایی و برنامه‌های بسیج کارگری در کارخانجات است و بسیج برای کمک به تولید و بهره‌وری هر کاری در توانش باشد انجام می‌دهد تا از طریق تفکر بسیجی در جامعه کارگری گسترش یابد.

وی در پایان متذکر شد: بسیج با معیارهایی مانند ایثار، شهادت، از خودگذشتگی و پیشرو بودن در تمام امور مورد نیاز کشور وارد عمل شده و توانایی آن را دارد تا به بهترین شکل ممکن به مردم و انقلاب خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات