خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگی در دنیای امروز است و یکی از آثار آن ویرانی پایه‌های ظلم و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا بود.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۲۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه کنگره ملی سرداران و یک هزار 400 شهید شهرستان فلاورجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگی در دنیای امروز است یکی از آثار آن ویرانی پایه‌های ظلم و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا بود در این شرایط استکبار ساکت ننشست و ناجوانمردانه ملت ایران را مورد هجوم قرار داد.

‌فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: شهرستان انقلابی و ولایتمدار فلاورجان در پهنه این دفاع مقدس افتخارات بزرگی آفرید اگر ما اجلاسیه سرداران و بیش از 1400 شهید فلاروجان را برگزار می‌کنیم در این جا سخن از فتوحات نیست.

وی ادامه داد: امام راحل در پیامی که به رزمندگان فاتح بستان می‌گویند این فتح الفتوح نیست بلکه تربیت و به میدان آمدن جوان‌هایی است که دفاع مقدس را میدان داری و فتح الفتوح کردند‌.

سردار سلیمانی گفت: با همه ظرفیت‌های شهرستان و با کمک مردم و مسئولان این کنگره برگزار شده است؛ همه و همه کمک کردند و با میدان داری پیشکسوتان و همت والای فرماندهی و کارکنان سپاه فلاورجان در محضر یادگار دفاع مقدس سرلشکر پاسدار سردار جعفری توفیق برگزاری این اجلاسیه هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این کنگره تا پنج آینده برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است، اظهار داشت: نمایشگاه، چاپ کتاب و رونمایی از آثار فرهنگی فاخر از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: این مکان هم به عنوان مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن شهرستان برپا شده و در آینده با میدان‌داری بسیج و کمک مسئولان به‌کار گرفته می‌شود و ما در آغاز یک راه فرهنگی هستیم هما‌ن‌گونه که در دفاع مقدس از فرهنگ عاشورا تأسی کرد و افتخارات بزرگی را آفرید در ادامه این راه درعرصه جنگ نرم و مبارزه فرهنگی این مکان یک نقطه رهایی برای برنامه‌ها باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها