خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه اگر درایت و فرمان پذیری سپاه از ولی فقیه نبود بسیاری از مشکلات کشور باقی می‌‌ماند، گفت: هرجا کلید دولت برای باز کردن قفل‌ها مؤثر نبوده شاه کلید سپاه گره گشای مردم بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۲۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان اظهار داشت: کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان قرار بود در تاریخ‌های دیگری برگزار شود اما به تأخیر افتاد و شاید حکمتی داشته است که امروز و همزمان با هفته وحدت، هفته بسیج، میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد امام صادق(ع) این کنگره برگزار شود.

وی با بیان اینکه تلاشی شبانه روزی برای احداث مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن فلاورجان انجام شده است، افزود: امیدوار هستیم این تلاش‌های صادقانه مأجور باشد، صنایع بزرگ استان همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان نیز کمک‌های ارزنده‌ای برای احداث این مجموعه داشته‌اند و باید از همه دست اندرکاران برگزاری این کنگره قدردانی کنیم.

رئیسم مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه برکات خون شهدا، نظام اسلامی را از گزند حوادث حفظ کرده است، گفت: خون 230 هزار شهیدی که از جان خود گذشتند مایه وحدت بوده و مسئولان باید حق شهدا را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی کشور بیان کرد: وضعیت فعلی کشور زیبنده نظام اسلامی نیست، فقر و بیکاری طاقت مردم را کاهش داده است، اگر درایت و فرمان پذیری سپاه از ولی فقیه نبود بسیاری از مشکلات کشور باقی می ‌ماند، هر جا دولت‌ها سستی کردند سپاه بدون ادعا جور مدیران را کشیده است.

موسوی لارگانی اظهار داشت: هر جا کلید دولت برای باز کردن قفل‌ها مؤثر نبوده شاه کلید سپاه گره گشای مردم بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فلاورجان به شهرستان شهدای خط شکن معروف است به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و گفت: فلاورجان شرایط خوبی ندارد، زاینده رود خشک و بی آب مردم استان را مأیوس کرده، کشاورزان و باغداران بیکار شده‌اند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور به قول خود به مردم استان مبنی بر جاری‌کردن آب در زاینده‌رود وفادار نبود، ادامه داد: مسئولان نسبت به قول خود برای جاری شدن آب در زاینده رود عمل نکردند، بنابراین از سرلشکر جعفری درخواست می‌کنیم درباره حل معضل زاینده رود با تمام توان وارد میدان شوند تا از نابودی استان پهناور اصفهان جلوگیری شود.

رئیسم جمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: به ترامپ دیوانه و آل‌سعود خائن‌الحرمین هشدار می‌دهم که اگر دست از دشمنی با ملت ایران بر ندارید بدانید که مردم ایران ذلت شما را رقم می‌زنند و شما به سرنوشت گذشتگان گرفتار می‌شوید، دستگاه دیپالماسی کشور نیز باید به صورت قاطع جواب ترامپ را بدهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار