جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تغییر هویت توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی، گفت: بسیج فرمول تضمین‌شده برای عبور از همه مشکلات و بحران‌ها است.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۴۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لوشان؛ سردار حسین سلامی پیش از ظهر جمعه در همایش اقتدار بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان که در پادگان امام خمینی (ره) لوشان برگزار شد  ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت پیامبر رحمت و  مهربانی حضرت محمد (ص)، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) پیامبری بود که از جانب خداوند متعال مبعوث شد تا زنجیر اسارت را از دست و پای بشریت باز و انسان‌ها را به کرامت و عظمتی که خداوند برای آن‌ها در نظر گرفته هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با هفته وحدت متقارن شده است، افزود: بسیج حقیقتاً از اعجازهای ذهنی امام راحل بود. تأسیس بسیج به دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حیثیت، شرف، کرامت و عزت مسلمانان در تمام جهان بود.

سردار سلامی با بیان اینکه بسیج یک نهاد نیرومند و یک شجره طیبه است، بیان کرد: ریشه‌های بسیج در عمق ایمان، احساس و باور مردم شکل گرفت و در سال‌های گذشته شاهد اثرات پربرکت این نهاد مردمی بوده‌ایم.

بسیج رمز ایستادگی در برابر صف‌آرایی جهانی قدرت‌ها است

وی با اشاره به اینکه در ابتدای تأسیس بسیج ابعاد تأثیرگذاری آن برای کسی قابل‌فهم و درک نبود، تصریح کرد: با گذشته سال‌ها و حوادث و اتفاقات مختلف، ثابت شد که بدون بسیج نمی‌توان در مقابل صف‌آرایی جهانی قدرت‌ها ایستادگی کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با شروع دفاع مقدس، تهاجم جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، ادامه داد: جوانان ایرانی از همان روزهای ابتدایی در جبهه‌های حق علیه باطل برای دفاع از انقلاب، آب‌وخاک و نوامیس حضور یافتند زیرا می‌دانستند تسلط دشمن بر این سرزمین برای آن‌ها ذلت و خواری به همراه خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه بسیج الهام‌یافته از روح عاشورا و نماد چنین غیرت و تعصبی است، ادامه داد: بسیج نماد جوانمردی، آراستگی، وارستگی، ثابت‌قدم بودن و استواری، صبر و حقیقت‌جویی است.

سردار سلامی با بیان اینکه بسیج فرمول مستحکم و تضمین یافته عبور از همه مشکلات، چالش و بحران‌ها است، افزود: تا زمانی که بسیج به اذن خداوند در برابر دشمنان صف می‌کشد هیچ دشمنی قدرت غلبه بر این ملت و سایر ملت‌های اسلامی ندارد. خداوند به دست بسیج راه‌های غلبه کفار بر ملت‌های اسلامی را بسته است.

وی «بسیج» را شمشیر الهی در مقابل دشمنان دانست و گفت: بسیج قوت قلب، نقطه اطمینان و اتکای ملت برای امنیت، عزت و کرامت است. بسیج از چشمه‌سار فضیلت‌های عاشورایی بوده و رؤیای حضور در کنار امام زمان (عج) در مقابل دشمن را در سر می‌پروراند.

قدرت بسیج سبب هراس دشمنان نظام مقدس اسلامی

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت بسیج سبب هراس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، بیان کرد: حضور بسیج در همه عرصه‌ها رمز حیات و بقای انقلاب اسلامی بوده و به‌واسطه این حضور به ما عزت داده است.

وی تأکید کرد: رهبری معظم با قوت و قدرت ایمان، بسیج و با منطق وحی با جهان قدرتمند امروز سخن گفته و از مسائل جهان اسلامی در مقابل دشمنان کافر، مشرک و منافق دفاع می‌کند.

سردار سلامی با اشاره به اشاعه تفکر و روحیه بسیجی در جهان اسلام، اظهار کرد: امروز میدان وسیعی از جهاد توسط نیروهای بسیجی در کشورهای لبنان، سوریه، فلسطین، بحرین، یمن و عراق علیه استکبار جهانی ایجادشده است. بسیج تا به امروز شکست‌های غیرقابل‌تصوری برای دشمنان به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: ایستادگی نیروهای بسیجی سبب خروج خفت‌بار آمریکا و متحدان آن از کشورهای اسلامی شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز توطئه دشمن علیه نظام اسلامی تغییر هویت داده است، افزود: دشمنان تصور می‌کنند که می‌توانند با فشارهای اقتصادی ملت را از آرمان‌های نظام و رهبری دور کنند.

کد خبر 4466105
ارسال نظرات