مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: انچه انقلاب اسلامی ایران را متمایز کرده معنویت، دین مداری و خدا محوری است.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۴۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  ظهر امروز پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه با حضور در مسجد جامع احمدی برادران اهل سنت گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران وحدت است و با وحدت و یکپارچگی می‌توان بر همه دشمنان پیروز شد.


وی به تشریح برکات و دستاورد‌های انقلاب پرداخت و افزود: اتحاد و اتفاق بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است و این آرامش و امنیت در کشور حاصل اتحاد و وحدت مردم است .


حجت الاسلام طهرانی زاده با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد تصریح کرد: ولایت مداری، اتکا به توانمندی داخلی، مدیریت جهادی، باور قلبی از راهکار‌های برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی است و نباید به هیاهوی دشمن که مانند طبل توخالی است توجه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوپستان ادامه داد: دشمن به دنبال گروگان گرفتن ذهن جوانان این کشور است که باید با هوشیاری و بصیرت اجازه عملی کردن توطئه‌های دشمن را ندهیم.


این مسئول تلاش بیشتر، ایجاد کارآفرینی، خدمت‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و بر استفاده آحاد مردم از امکانات و خدمات دستگا‌های دولتی به صورت عادلانه و متوازن تاکید کرد.


امام جمعه مسجد جامع احمدی نیز گفت:امروزه تمامی کفار به دنبال ایجاد مشکل و بر هم زدن اتحاد کشور‌های اسلامی هستند و نگاه ما به سوی دشمن باید نگاهی هوشمندانه باشد، ‏‏ما باید در کار‌هایی که دشمن‌های ما می‌کنند دقت کنیم و تحلیل کنیم، ببینیم که آن‌ها به‏‎ ‎‏چه چیز زیاد اهمیت می‌دهند و انگشت روی چه حیثیتی از حیثیت‌های مسلمین می‌گذارند‏.


وی افزود: ما به حسب حکم خدای تبارک و تعالی اخوت خودمان را با همه مسلمین جهان، با‏‎ ‎‏دولت‌های کشور‌های اسلامی، با ملت‌های مسلمان در هر مذهبی هستند، در هر کشوری‏‎ ‎‏هستند، برادری خودمان را با آن‌ها اعلام می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که نظر تجاوز به‏‎ ‎‏هیچ یک از کشور‌های اسلامی و غیراسلامی نداریم، ما می‌خواهیم که همۀ کشورهای‏‎ ‎‏اسلامی در محیط خودشان که هستند با هم برادر باشند، همانطور که دولت ایران و ملت‏‎ ‎‏ایران هستند.

ارسال نظرات