خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت: همه دشمنان از جمله آمریکا و صهیونیست بدانند که بسیج پای همه ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و در اوج آمادگی خود قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۵۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علی مقواساز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد خود با افتخار و پیشرفت به سمت اهداف خود پیش می‌رود و همه ملت‌ها چشم خود را به این انقلاب دوخته‌اند؛ صدای شکستن استخوان‌های استکبار به سبب انقلاب اسلامی به گوش می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) ادامه داد: بسیج مستضعفین در سرتاسر عالم به وجود آمده است، امروز بسیج غیرت‌مند، پویا، با‌نشاط، با‌آگاهی و عمل خالصانه در همه اقشار و مراکز مختلف آماده حضور در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم است؛ همه دشمنان از جمله آمریکا و صهیونیست بدانند که بسیج پای همه ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و در اوج آمادگی خود قرار دارد.

وی تصریح کرد: حرکت بسیج مردمی و برای مردم است، بسیج یک مجموعه حزب‌الهی واقعی است، هفته بسیج با عنوان بسیج، ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت‌رسانی است؛ بسیج در 40 سالگی انقلاب اسلامی محرومیت‌زدایی در همه برنامه‌هایش وجود دارد، هرجای انقلاب اسلامی که نیاز به بسیجیان داشته باشد، بسیج با قدرت در همه عرصه‌ها شرکت می‌کند.

مقوا‌ساز با اشاره به فعالیت‌های بسیج افزود: 9 هزار طرح در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده و 10 هزار شغل برای مردم در استان ایجاد شده است، بسیجیان در زمینه‌های کشاورزی 12 هکتار را در استان بیابان‌زدایی کرده‌اند؛ همچنین با حضور در 200 روستا برای بالا بردن بهره‌وری از زمین‌های کشاورزی خدمات خوبی انجام داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) تأکید کرد: صدها طرح عمرانی توسط بسیجیان در استان انجام شده است و سالانه 30 هزار نفر از بسیجیان در عرصه‌های مختلف علمی، بهداشتی و خدماتی در اردو‌های جهادی شرکت کرده و به مردم مستضعف کمک کرده‌اند، همچنین درمان افراد نیازمند توسط پزشکان بسیجی صورت می‌گیرد.

وی همچنین بیان داشت: طرح پیوند آسمانی توسط بسیجیان خیر در سطح استان به تهیه جهیزیه و کمک به زوج‌های جوان را در دستور کار قرار داده‌اند، طرح ازدواج‌ آسان نیز برای فرهنگ‌سازی این موضوع صورت می‌گیرد؛ حضور در حاشیه شهر و کاستن چهره حاشیه‌نشینی، انجام فعالیت‌های آموزشی و فنی حرفه‌ای در راستای اقتصاد مقاومتی، توانمند‌سازی خانواده‌ها در مباحث اقتصادی، تحکیم بنیان خانواده‌ها و فعالیت‌های تربیتی و قرآنی از دیگر فعالیت‌های بسیجیان است.

مقوا‌ساز در پایان خاطر‌نشان کرد: بسیج همه فعالیت‌های خود را در محور مسجد قرار داده است، ترویج تفکر جهاد و شهادت با استفاده از راهیان نور و حضور در خانه‌ خانواده‌های شهدا صورت می‌گیرد؛ همچنین به دنبال شتاب‌گرفتن در پیشرفت علمی هستیم و بسیج زنده، پویا، پرقدرت، با‌عظمت و سلحشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها