امام جمعه کوهبنان گفت : هفته بسیج یادآور فرهنگ واخلاق بسیجی یعنی بصیرت وآگاهی در دشمن شناسی وپیروی صادقانه از ولایت ورهبری است .
کد خبر: ۹۰۸۱۴۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان , عباس جعفری امام جمعه شهر کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌های مخلصانه قشر عظیم امت وفاداراسلام ناب محمدی در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل البیت«ع» وحریم میهن اسلامی است .وی خاطر نشان کرد این ایام همچنین یادآور فرهنگ واخلاق بسیجی یعنی بصیرت وآگاهی در دشمن شناسی وپیروی صادقانه از ولایت ورهبری است .
 امام جمعه کوهبنان تاکید کرد این مهم همراه باتلاش مخلصانه ومجاهدت درراه انقلاب اسلامی به بندگان خداوند کریم در صبر وپایداری بر اصول وارزش ها تا رسیدن به فیض شهادت فی سبیل الله به همه بسیجیان عزیز یاران پا برکاب امام خامنه‌ای مد ظله العالی تبریک می گویم.
 وی ابراز داشت بسیج و بسیجی که برخاسته از متن جامعه و متعلق به همه اقشار و گروه هاست توانسته طی چهار دهه گذشته همواره در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب پیشرو باشد .
 حجت الاسلام جعفری بیان داشت بسیجیان در مبارزه با فتنه و فتنه گران و دفع دسیسه های دشمنان نقش مهمی را داشته اند و در این راه شهیدان عزیزی را تقدیم نموده تا کشتی انقلاب با صلابت و اقتدار مسیر خود را طی کند .
 وی تاکید نمود دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا بسیج و بسیجیان را هدف اصلی تهاجم خود قرار دهند و فرهنگ بسیجی را کم رنگ جلوه دهند و در عوض فرهنگ منحط غربی را ترویج دهند .
 امام جمعه کوهبنان افزود گسترش شبکه های ماهواره ای و راه اندازی فضاهای مجازی به همراه افزایش مواد مخدر صنعتی و…از جمله دسیسه های دشمنان است .
 وی صداقت ،ولایت مداری ،پایبندی به اصول و ارزش ها ،مردم داری ،دشمن شناسی،بصیرت و معرفت ،حضور به موقع در صحنه و…را از مهمترین ویژگی های بسیجیان دانست و افزود تا زمانی که پیشانی بندهای یافاطمه ،یاحسین ،یا زهرا و….جلوه دهنده حضور بسیجیان در صحنه باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند .

ارسال نظرات