فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: امروز بسیجیان با پاگذاشتن به عرصه‌های مختلف در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی پیشگام گشته است
کد خبر: ۹۰۸۱۴۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

بسیج در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدای پیشگام بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار جهان بخش عطائی پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن عرض تبریک و تهنیت هفته بسیج اظهار داشت: اگرچه در ابتدای تشکیل بسیج این نهاد مقدس کوچک بود ولی امروزه به یک درخت تنومند تبدیل شده است که شاخه های آن جای جای جهان گسترده است که روز به روز افراد زیادی به بدنه این نهاد مقدس است افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال گفت: بسیج امروز  الگوی مناسبی برای جوانان و ملت آزادیخواه و مستضعف جهان است.

عطایی افزود: در شرایطی که حلقه آتش چهار طرف از کشور را فرا گرفته است بسیج در کنار نیروهای مسلح سهم به سزایی در ایجاد امنیت پایدار برای کشور ما ایجاد کرده است.

وی در ادامه به کارنامه درخشان بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخت انجام فعالیت ها در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی٬ فرهنگی٬ عمرانی٬ محرومیت‌زدایی و .. از بارزترین وظایف بسیج دانست.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه خلخال با همکاری بسیجیان توانسته است در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی قدم های موثری بردارد که از آن هشت پروژه عمرانی ساخت غسالخانه ٬استخر آب٬ ساخت خانه محروم٬ اعزام پزشکان به منطقه محروم و...از فعالیت های بارز بسیج سپاه شهرستان خلخال است.

ارسال نظرات