فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

انقلاب اسلامی با داشتن نیروی بسیج به یکی از قدرتمند‌ترین کشور منطقه تبدیل شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اشکذر با بیان اینکه بسیج ضامن امنیت کشور است گفت: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج، پایه‌های اصلی نظام اسلامی را مستحکم کرد و باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با داشتن نیروی بسیج به یکی از قدرتمند‌ترین کشور منطقه تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ امامی درجمع بسیجیان گردان بیت المقدس دررزمایش محمدرسوا الله به سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج، پایه‌های اصلی نظام اسلامی را مستحکم کرد و باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با داشتن نیروی بسیج به یکی از قدرتمند‌ترین کشور منطقه تبدیل شود.
وی گفت: امیدوارم در هفته بسیج امسال بتوانیم با اجرای برنامه‌های مناسب روحیه نشاط و امید و خودباوری و مقابله با سلطه و استکبار را در جامعه حاکم و اقتدار بسیجیان را به مردم دنیا نشان دهیم.
وی در ادامه گفت: بسیج ضامن امنیت کشور است و در شرایط فعلی جامعه جوانان بسیار بهتر از گذشته عمل کرده اند، زیرا در گذشته شناسایی دشمن کارسختی نبود، اما اکنون در جبهه نرم تشخیص دادن خوب از بد بسیار سخت شده است.
امامی خاطر نشان کرد: اگر بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند به انقلاب ما آسیب جدی وارد می‌شد، حال باید این هفته را ارج نهیم و معتقدم تقویت بسیج باعث تقویت بیشتر انقلاب و نظام خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار