خبرهای داغ:
گلباران گلزار شهدای شهرستان ایوان کی به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان برگزار شد
کد خبر: ۹۰۸۱۴۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، صبح امروز با حضور سرهنگ ناظریه فرمانده سپاه ناحیه و حجت الاسلام والمسلمین کشمیر امام جمعه ایوانکی و دیگر مسئولین شهرستان گرمسار و ایوانکی برگزار شد و با شهدای این شهرستان تجدید بیعت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین کشمیر امام جمعه ایوانکی ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت با اشاره به آیه 169 سوره ال عمران گفت: شهدا عزت، آزادی، استقلال و شرف را برای ما به ارمغان آوردند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با دانشگاهیان گفت: اگر شهدا نبودند انقلاب هم نبود. پس از انقلاب ما به برکت امام، امت و وحدت و از اتحاد شاخص حوزه، بسیج و مسجد، این عزت، برکت و عظمت برای ما به ارمغان آمده است.
با تاکید بر تجدید بیعت با شهدا افزود: کشور امنیت امروز خود را از ولایت فقیه دارد و باید بکوشیم این امنیت، ثبات و آرامش را حفظ کنیم. ما با امام راحل و ولی فقیه عهد می بندیم که در مسیر ایشان ثابت قدم و استوار باشیم.
در پایان با آرمان های شهدا تجدید بیعت نمودند. سپس با حضور بر مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه و اهدای گل، با شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نمودند.

عکس امین سلمانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها