امام جمعه خلخال گفت: هر زمان با نیت بسیجی وارد عمل شدیم موفق بودیم ودر عرصه امروز خدمت به مردم باید بسیجی‌وار وارد میدان شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

عرصه خدمت به مردم حضور بسیجی‌وار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلخال با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج و تقارن این مناسبت مبارک اظهار کرد: هر زمان با نیت بسیج و بسیجی وارد میدان شدیم پیروز بودیم ومثال عینی آن هشت سال دفاع مقدس است و اکنون برای خدمت به مردم باید بسیجی‌وار وارد میدان شد.

وی با اشاره به وزرای میلیاردی گفت: فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدیران اقتصادی آن زمان تبعیت دو‌گانه نداشتند و اکنون ثروت‌های میلیاردی جامعه در اختیار یک عده است.

امام جمعه خلخال بیان داشت: اگر اکنون در جامعه مشکلات اقتصادی داریم نتیجه این است که بسیجی‌وار وارد عرصه نشدیم.

اسدی با یادآوری فرهنگ مقاومت بسیجیان و شهدا ادامه داد: فرهنگ مقاومت در سوریه، عراق و یمن جواب داد و این نشان از این قدرت الهی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار همدانی گفت: نقش ایشان در برپایی بسیج مردمی در کشور سوریه و نقش عظیم سردار قهرمان سردار سلیمانی در عراق قابل بیان با جملات نیست زیرا این دو شخصیت بسیجی قدرت بسیج را معنا و باعث نجات عراق و سوریه از چنگال استکبار شدند.

اسدی با بیان مشکل کارخانه نئوپان و کارخانه سیمان خلخال تصریح کرد: بنیاد مستعضفان و جانبازان باید سریع به این موضوع ورود پیدا کند و با تعیین تکلیف این واحد، بیکاری بیش از 200 نفر به صورت مستقیم در این واحد را سر وسامان دهد.

وی تاکید کرد: چرا باید هزینه‌های هنگفت برای جانمایی کارخانه سیمان در خلخال هیچ جوابی در حوزه اشتغال برای شهرستان نداشته باشد و مسؤولان امر با جدیت به دنبال اشتغال منطقه نباشند؟

وی امام خمینی (ره) را احیاگر بسیج دانست و بیان داشت: بنیانگذار بسیج پیامبران الهی هستند و اگر می‌شنویم مقام معظم رهبری می‌گفتند که ما یک بسیجی هستیم باید به قدرت بسیج پی برد.

امام جمعه خلخال در بخش پایانی خود با اشاره به مشکلات منطقه و اینکه بخش خبری 20:30 از شبکه دو صدا و سیمای مرکز کشور باسرعت با انتقال مشکلات به حل مشکلات کشور کمک می‌کند گفت: این این بخش خبری واقعیت و صحت دارد چرا شبکه استانی سبلان از این موضوع الگوگیری نمی‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار