نمازگزاران جمعه پارس آبادمغان با برگزاری راهپیمایی و سر دادن شعارهايي كوبنده جنایات آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

نمازگزاران پارس آباد جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، نمازگزاران شهرستان پارس آباد در راهپیمایی اعتراض آمیز خود، جنایت های رژیم کودک کش سعودی در کشور یمن را با برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه محکوم کردند.

در این راهپیمایی باشکوه که از مصلي امام خميني (ره) تا میدان امام حسين (ع) ادامه داشت، راهپیمایان با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، انزجار و خشم خود را با مشت های گره کرده به نمایش گذاشتند.

راهپيمايان همچنين با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، انا یمنی، مرگ بر سه قاتل کودکان آل سعود، مرگ بر وهابی و ... حمایت خود از ملت یمن اعلام کردند.

نمازگزاران پارس آبادي در پایان اين راهپیمایی با قرائت بیانیه ای ضمن اعلام انزجار و تنفر از تجاوز ددمنشانه رژیم آل سعود علیه سرزمین و مردم یمن، همبستگی و همراهی خود را با مردم مقاوم و مظلوم یمن اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه ای قرائت شد که حاکی از حمایت همه جانبه راهپیمایان از ملت ستمدیده یمن بود. تجمع كنندگان از مجامع بین المللی خواستند با دخالت در این موضوع از کشتار ملت یمن جلوگیری کرده و به این جنگ نابرابر خاتمه دهند.

در بخشي از این بیانیه آمده است: ما نمازگزاران، با اعلام انزجار و تنفر از تجاوز ددمنشانه رژیم آل سعود علیه مظلوم یمن که با حمایت آشکار و گسترده و عملیاتی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی طراحی و به اجرا درآمده است، همبستگی و همراهی خود را با مردم مقاوم و مظلوم یمن اعلام داشته و جنایت وحشیانه رژیم آل سعود را محکوم می نماییم.

ارسال نظرات