خبرهای داغ:
سرهنگ مصطفی لو در نماز جمعه امروز :

انقلاب با فراگیر شدن بسیج بیمه خواهد شد/ بسیج یک فرهنگ و تفکر فرهنگی است

سرهنگ مصطفی لو گفت:بسیج شجره طیبه و درخت پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۳۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  سرهنگ دوم پاسدار مصطفی لو پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک ایام هفته بسیج و هفته وحدت گفت : بسیج شجره طیبه و درخت پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

وی افزود : بسیج یک پدیده انقلابی است که ملت و مسئولان باید آن را جدی بگیرند و قدر بدانند زیرا انقلاب با فراگیر شدن بسیج بیمه خواهد شد.

مصطفی لو در ادامه به بیان اصول و ویژگی های بسیج و بسیجی پرداخت و تصریح کرد : بسیج یک فرهنگ و تفکر فرهنگی است که کارش جریان سازی و ایجاد موج در سراسر عالم می باشد که میتواند باعث فروریختن رژیم جعلی شود.

فرمانده سپاه مینودشت با بیان اینکه فرهنگ بسیج ، فرهنگ معنویت است ، فرهنگ شجاعت و غیرت و استقلال و آزادی می باشد خاطر نشان کرد: بسیج بن بست شکن ، مردمی ، دشمن شناس ،شهادت طلب و بصیر است و به موقع و به هنگام وارد عمل می شود و زیر بار ظلم نمی رود.

وی در ادامه به گزارشی از فعالیت های  انجام شده توسط سپاه و بسیج این شهرستان پرداخت و بیان داشت: در موضوع تعلیم و تربیت حلقات صالحین پایگاه های بسیج در حال انجام فعالیت هستند و همچنین در موضوع فرهنگی ، فضای مجازی و جریان سازی جهت انقلاب با برنامه های بصیرتی و روشنگری طرح شوشتری نیز به فعالیت خود ادامه می دهند.

مصطفی لو افزود: در بحث سازندگی فعالیت هایی را از قبیل تشکیل صندوق های قرض الحسنه مردم و اشتغالزایی ، ساخت خانه عالم در روستای گوگل با اعتبار 80 میلیون تومان و همچنین در روستای پلنگر این کار را به اتمام رسیده ، ساخت مدرسه دوکلاسه در روستای کلاسره و غسالخانه روستای کوه کمر بالغ بر 100 میلیون تومان ، اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی به مبلغ 520 میلیون تومان  ، اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و ویزیت رایگان به نقاط محروم شهرستان میتوان اشاره کرد.

فرمانده سپاه مینودشت برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان ، تعمیر و مرمت مسجد و خانه محروم ، اعزام گروه شهید سنجه ونلی در دو مرحله به کرمانشاه و کمک نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان و در هفته بسیج و با همکاری کاروان بسیج جامعه پزشکی شهرستان مینودشت اعزام اتوبوس مجهز به تجهیزات دندان پزشکی به روستاهای بلوچ آباد ، گوگل و توسکاچال را داریم که در حال انجام است را از دیگر فعالیت های جهادی این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار