مردم، محرم انقلاب اسلامی ایران هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج گفت: باید در مسیر خدا برای رسیدن به قدرت الهی قدم برداشت.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۵۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

حجت الاسلام حسن بیگدلی با طرح این سوال که آیا در نظام جمهوری دین خدا محقق یافته است، اظهار داشت: امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران به خداوند متعال لبیک گفته ایم و به پاس خون شهدا و الطاف الهی مردم پای انقلاب، ایستادگی نموده اند.

وی با بیان اینکه باید به قدرت الهی ایمان داشته باشیم تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از مرزهای جفرافیایی خود توسعه یافته است و مردانگی، ایستادگی و از خودگذشتگی خود را به جهانیان عرضه داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان  ضمن رد نظریه دین افیون ملتها، عنوان کرد: تفکر بسیجی مرزهای به ظاهر محکم استکبار را شکسته است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به چهل سالگی انقلاب که نظام جمهوری اسلامی توانسته است به جهانیان بفهماند که انقلاب در حصار و محدوده دشمن نیست تصریح کرد: امروز بدون حضور و ظهور انقلاب اسلامی هیچ جای دنیا تصمیم گیری قاطع صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به جنایات عربستان و امریکا در یمن تصریح کرد:  شعار هیهات من الذله یمنی ها گوش استکبار را کر نموده است.

این مقام مسئول، نظام جمهوری اسلامی را نشأت گرفته از تفکر بسیجی خطاب کرد و خاطر نشان کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی به تمام ابر قدرتان دنیا ثابت شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، جایگاه ولایت را در اوج نظام معرفی نمود و گفت: مسئولین باید در صحنه حاضرشوند .

بیگدلی با بیان اینکه مردم محرم انقلاب اسلامی ایران هستند ،تصریح کرد: با مردم باید با صداقت رفتار نمود.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از انقلاب یک تکلیف واجب است خاطر نشان کرد: امروز با شنیدن قدرت انقلاب اسلامی لرزه بر جان معاندین و مستکبران می افتد.

بیگدلی تصریح کرد :از توطئه‌های دشمنان در منطقه، تشکیل داعش برای مقابله با نظام و انقلاب بوده است و دشمنان به خیال اینکه بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند گروهی تروریست را به وجود آوردند اما شکست خوردند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

این مقام مسئول از آمادگی بیست میلیون نفر برای مقابله با دشمن، خارج از خاک ایران خبر داد و عنوان کرد: حول محور امامت و ولایت باید با یک صدا و هدف درصحنه قدم نهاد.

وی افزود:یکی از اقدامات قرارگاه خاتم النبیاء سپاه، پالایشگاه بزرگ خلیج فارس است که کشور را در زمینه واردات بنزین خودکفا نموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار