خبرهای داغ:
سردار حق طلب :یادواره شهداست که باعث شده نسل سوم و چهارم ما با جهاد و شهادت و ایثار و خود باوری و اعتماد به نفس آشنا بشود.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۵۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛سردار حق طلب در دومین یادواره شهدای سادات و 72 شهید مسجد ابا عبدالله الحسین ایرانمهر گرگان گفت:باید دستان پدران شهدا را بوسید وبرآن افتخار کردوخاک چادر مادران شهید را باید سرمه چشم کرد ،مادرانی که عزیزانی را تربیت کردند و در راه خدا تقدیم کردند که در شمار اصحاب حضرت بقیه الله هستند.

وی درادامه با اشاره به اینکه سازمان حفظ آثار قریب به 4 یا 5 کنگره شهدا را در سال برگزار میکند گفت : هر کنگره شهدا که برگزار میشود اعضای کنگره خدمت مقام معظم رهبری مشرف میشوند و در این سالها که خدمت رهبری مشرف میشویم موضوعی مانند توجه به شهدا و دفاع مقدس و ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس در کلام و بیانات رهبری ندیدم.

سردار حق طلب  همچنین با بیان اینکه دشمن بعد از جنگ سخت ،جنگ نرم علیه مردم آغاز کرده اذعان کرد: هجمه فرهنگی ، شبیه خون فرهنگی ، ناتو فرهنگی دشمن زمانی شکل گرفت که دشمن حریف شیرمردان ما نشد  و رویکردشان شد تهاجم فرهنگی که حضرت آقا بارها هشدار دادنداما بعضی از مسئولین دولتی و کشوری در خواب بودند.

 وی با اشاره به فرمایش رهبری در مورد آتش به اختیاری جوانان گفت :شرایط سخت و تهاجم دشمن خطرناک است ،همانطور که در دوران دفاع مقدس جوانان ما با وسیله نقلیه خودرا به جبهه رساندند حتی با اینکه خیلی ها آموزش نظامی ندیده بودنددر جبهه حضور پیدا کردند امروز نیز در حوزه فرهنگی هم تکرار شد و نتیجه آن شد که دوماه پیش مقام معظم رهبری فرمودند" ما در جنگ فرهنگی هم پیروز شدیم".

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه عامل را باعث پیروزی فرهنگی از بیانات رهبری بیان کرد و ابراز داشت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و کنگره های شهدا ، راهیان نور و فناوری راهیان نور و موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و شهدا و سوم توجه به برگزاری برنامه های دینی و معرفت افزایی مثل راهپیمائی اربعین ، اعتکاف و از این دست برنامه های عبادی باعث شد که در جنگ فرهنگی هم پیروز میدان باشیم.

وی تصریح کرد : یادواره شهداست که باعث شده نسل دوم ، سوم و چهارم ما با جهاد و شهادت و ایثار و خود باوری و اعتماد به نفس آشنا بشود.

 سردار حق طلب در ادامه افزود :بعد از 30 سال از دفاع مقدس جوانانی مثل شهید حججی ها و مدافعان حرم دوباره تربیت شدند که مثل زمان جنگ و هزاران کیلومتر دورتر از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره ویژگی بارز شهدای مدافع حرم گفت :تمام شهدای مدافع حرم با جبهه و راهیان نور و دفاع مقدس آشنابودند و اگر نبودند این شهدا بلائی که سر مردم ما درزمان جنگ در هویزه آمد شاید شاهد صحنه های دردآوری که داعشی ها بوجود آوردند در شهرهای دیگر کشور بودیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار سپاه ادامه داد :فرق رزمندگان ما در دفاع مقدس با حریم اهل بیت این است که فاصله جبهه های نبرد هزاران کیلومتر دورتر شده است و این حاکی از بصیرت بالای مدافعان حرم است که جنگیدن در حلب را مانند جنگیدن در خرمشهر تلقی میکنند.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه در انقلاب در کنار رویش ها ، ریزش هایی نیز داشتیم گفت : کسانی که در کنار رزمندگان بودند حب ریاست و پول ثروت و رفاه،باعث شد آنها با نظام و ولایت زاویه پیدا کنند.

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه در اکثر وصیتنامه شهدا به حمایت از ولایت فقیه و حفظ حجاب و دوری از دنیا پرستی مواجه میشویم خاطر نشان کرد: 95 درصد وصیتنامه شهدا اشاره به حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه دارد همچنین پرهیز از تجملات و دنیا پرستی،توصیه به حجاب ، هشدار به نیرنگ های امریکا و استکبار است که شاید نگرانی شهدا برای این بود که عده ای از مسئولین ما بترسند از دشمن و آمریکا و خدای نکرده سر تسلیم فرود بیاورند.

وی بیان کرد :امروز موشک های جمهوری اسلامی هزاران متر دورتر از کشور نقطه زن است که متاسفانه غربی ها باور دارند اما خودفروخته های داخلی باور نمیکنند.

سردار حق طلب با اشاره به دسیسه های استکبار و امریکا  علیه انقلاب اسلامی گفت :دشمنان و استکبار جهانی هرچه که داشتند که به عنوان گزینه روی میز مطرح میکنند همه را در دوران دفاع مقدس امتحان کردند.

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت :دشمنان بدنبال این هستند که با جنگ روانی و محاصره اقتصادی مردم را بترسانند والبته باید متذکر شد که محاصره اقتصادی از طرف دشمن نیست بلکه از طرف عده ای سودجوست که بدنبال پر کردن جیب خود هستند البته باید متذکر شد که بخشی از مشکلات به دلیل مسئولین بی کفایتی است که مدیریت نمی کنند.

وی در پایان گفت: کدخدا هرکاری می توانسته انجام داده و امروز او کدخدا نیست و اگر مثل سالهای انقلاب با وحدت کلمه پشت سر ولایت بایستیم و روحیه شهادت طلبی را حفظ کنیم و خود اتکا و خود باور باشیم و از دشمن نترسیم از این امتحان هم پیروز بیرون خواهیم آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها