خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

مدیریت محله و مردم محور، اصول کار بسیج

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت:مدیریت محله محور و مردم محور از اصول کار بسیج با اجرای طرح محله های اسلامی است که منطبق با تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۹۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در آیین افتتاح شورای محلات اسلامی شهرستان شاهرود در مسجد رسول اکرم (ص) محله اسلامی شهرک فدک در سخنانی با بیان اینکه باعث افتخارم است که دومین افتتاحیه محله اسلامی در شهرستان شاهرود توفیق حضور دارم و امیدوارم در آینده به تعداد محلات، محله اسلامی داشته باشیم اظهار کرد: هفته بسیج بر همه بسیجیان که در قول و فعل و تفکر، بسیجی هستند و خانواده‌های آنان تبریک می‌گوییم.
وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب الهی و اعتقادی است که امام راحل این اعتقاد را داشت و در الهی بودن انقلاب تاکید داشتند که انقلاب معجزه الهی بود و رهبری انقلاب نیز تاکید کردند بر معجزه بودن این انقلاب و بسیج مولد این انقلاب که معجزه و الطاف خفیه الهی بود و به فرمود: ه رهبری از طرف خدا به قلب امام الهام شده بود.
وی ادامه داد: وسعت بسیج به گسترده همه جمعیت‌ها و اقشار کشور است و هر کس به کشور و نظام و انقلاب علاقمند باشد بسیجی است و در طول سالیان مختلف در هر عرصه‌ای که نظام و انقلاب کشور نیاز داشت خط مقدم بود.
دامغانی تصریح کرد: بسیج چه در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی نظامی می‌کرد و چه زمانی که در داخل کسانی می‌خواستند هویت کشور را غارت کنند و چه زمانی که در حوزه‌های اجتماعی نقش آفرینی کند و یا در حوزه مبارزه بیسوادی و ریشه کن کردن فلج اطفال نقش آفرینی کرد و امروز در حوزه اجتماعی و مسائل و مشکلات آسیب‌های اجتماعی و فقر و محرومیت که مردم را دچار زحمت کرده نقش ایفا نماید.
وی تصریح کرد: بسیج به جهت کمک به دستگاه‌های اجرایی و رسالت و وظیفه در حوزه جامعه خوب نقش ایفا کرده و این‌ها باید به کمک مردم انجام شود.
فرمانده سپاه استان با تاکید بر مدیریت محله محور و مردم محور گفت: این مدیریت جزو اصول کاری بسیج است و طرح محله‌های اسلامی یکی از رویکرد‌های منطبق با تفکر بسیج است و باید مدیریت شهری را توزیع کرد و دولت و شهرداری به تنهایی توان اجرای عدالت را ندارند و نیاز به نقش آفرینی مردم است.
دامغانی ادامه داد: محلات اسلامی تلاش دارد نقش پررنگ به مردم و محلات شهری بدهد و باید محله به محله مشکلات را توسط مردم حل نماییم.
وی با بیان اینکه با همت دوستان در سطح استان ۲۲ محله شروع به کار کرده گفت: بنا این است در سال آینده به تعداد کلیه محلات سطح استان محلات اسلامی گسترش داده شود و باید به این سمت حرکت کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد: شاهد این باشیم روزی در محله اسلامی شهرک فدک کمترین آسیب اجتماعی و فقر و محرومیت را شاهد باشیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در پایان این مراسم دفتر محله اسلامی شهرک فدک شاهرود را با همراهی پدر و فرزندان شهید مدافع حرم علی اصحابی افتتاح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها