امام جمعه سبزوار افرادی را که در برابر سپاه و بسیج ایستاده و قصد تضعیف و دشمنی دارند را در خط دشمنی با ولایت فقیه دانست.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۳۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سبزوار با بیان اینکه خدمات بسیج از ابتدای تاسیس تاکنون در عرصه‌های مختلف به نظام خاص و ویژه بوده است، اظهار داشت: این خدمات نباید هیچ گاه مورد غفلت و بی مهری مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هرکجا نیاز بوده بسیج بدون وقفه و در خدمت حکومت اسلامی و ملت بوده است، تاکید کرد: بسیجیان برای حفظ امنیت و کیان جمهوری اسلامی هرکجا که لازم بوده به صورت شبانه روز ی کار کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر عرصه‌های خدمت رسانی بسیج تاکید کرد: برگزاری اردو‌های جهادی در نقاط محروم، ساخت راه و شرکت در عرصه‌های اقتصادی در راستای کمک به کشور از دیگر فعالیت‌های جهادی بسیجیان است.

مقیسه همچنین افرادی را که در برابر سپاه و بسیج ایستاده و قصد تضعیف و دشمنی دارند را در خط دشمنی با ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: بسیج نور چشم و فرزند ملت است.

امام جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به تجاوز همه جانبه آل سعود به مردم یمن و جنایت‌های آن‌ها عنوان کرد: مردم به هر کیفیتی هست باید برای کمک به این مردم مظلوم تلاش کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها