خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی الگوسازی را انجام داده و از محور مقاومت حمایت می کند عقبه اش عقبه قرآنی است و پاشنه آشیل آمریکا همین محور مقاومت است.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۴۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی افزود: با تاسی از افکار و عملکرد بسیج، در طول 40 سال، انقلاب اسلامی همیشه حرکت رو به جلو داشته و  هرجا بسیج ورود کرده کاری کارستان کرده است.

وی با انتقاد از قلم زنی های مسموم در داخل و خارج از کشور تصریح کرد: برخی از آقایانی که آقازاده های شان آن طرف آب است نمی توانند مرگ بر آمریکا بگویند و اف باشد به کسانی که در تطهیر خاندان منحوس پهلوی قلم زنی می کنند.

رضایی ادامه داد: اسلام انفعال نمی پذیرد و در اسلام عزت، شرف و عظمت است و  امروز دولت هایی که قبلا پشت سر شرق و غرب حرکت می کردند به الگوسازی نظام اسلامی وصل شده اند.

فرمانده سپاه شبستر تاکید کرد: برخی رسانه هایی که باید در خدمت نظام مقتدر جمهوری اسلامی باشند در مقام تطهیر رژیم پهلوی و غرب قلم زنی می کنند این در حالی است که از مقاومت مظلومانه مردم یمن و مقاومت مطالبی مطرح نمی کنند.

رضایی تاکید کرد: اگر بسیج نبود مدیریت دفاع مقدس نیز سخت‌تر می‌شد و نظام جمهوری اسلامی دچار تزلزل می‌شد که با حضور میلیونی مردم در صحنه ،خطرها و فتنه‌های پیش روی انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی اظهار کرد: وقتی می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به این علت است که محور مقاومت در دست بسیج و تفکر بسیجی است .

فرمانده سپاه شبستر افزود: مردم ایران اسلامی با تفکر بسیجی و جهادی با اقتدار تمام به استقبال جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی خواهند رفت.

وی با اشاره به افول آمریکا بر اساس دیدگاه های صاحب نظران عنوان کرد:اکنون ترامپ را حتی خود آمریکایی ها و اروپایی ها نیز قبول ندارند و این نشانه ای از افول آمریکا است .

 رضایی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد:اگر امروز منطقه خاورمیانه نا امن شده بخاطر لجن پراکنی و کج فهمی رژیم آل سعود است که نقشه های شیطان بزرگ را اجرا می کنند.

وی ادامه داد: آل سعود نیز بر اساس نظر کارشناسان به دنبال تغییر زاویه 180 درجه ای از غرب به سمت شرق هستند و اکنون نیز در گرداب و باتلاق یمن گرفتار شده و با عنایت خداوند مردم یمن پیروز میدان هستند.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر اهمیت افکار عمومی تصریح کرد: تاثیر گذاری مهم امروز توسط افکار عمومی بوده و افکار عمومی غرب آسیا به نفع جریان مقاومت است.

رضایی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان  علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمن با جنگ عمیق ترکیبی در حوزه رسانه و عملیات روانی به دنبال فشار اقتصادی است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه عنوان کرد: باید قلم تراشی ها در رسانه ها و فضای مجازی به نفع نظام جمهوری اسلامی باشد و اجازه سوء استفاده به دشمنان داده نشود.

فرمانده سپاه شبستر در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در برابر ریزش های حداقلی ،رویش های متعهد بسیاری نیز داریم و باید توجه کنیم که جبهه باطل از زمان حضرت آدم تا زمان معاصر در برابر جبهه حق صف آرایی کرده اند.

ارسال نظرات