مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج 2 ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا و بیش از 500 نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در چهارمین روز از هفته بسیج با حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه و با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت در راستای اجرای طرح شمیم خدمت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگزاران خرم‌آبادی پرداختند.

 

وی به استقبال نمازگزاران از این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام تست قند خون و فشارخون خدمات درمانی رایگان توسط کارشناسان مربوطه در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: درزمانی که این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از 500 نفر از نمازگزاران ویزیت شدند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه مورد مشاوره قرار گرفتند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ایستگاه‌های سلامت در دیگر مصلاهای استان نیز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به نمازگزاران برپا شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات