اعزام تیم پزشکی طرح شهید دکتررهنمون به بیرانشهر+ تصاویر

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیرانشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج تیم پزشکی طرح شهید دکتررهنمون به بیرانشهر اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۷۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

 

عبدالعلی بیرانوند، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی بیرانشهر، تیم پزشکی شهید دکتررهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به بیرانشهر اعزام شد.

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان عمومی، ماما، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت و دارویار همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شد.

بیرانوند بابیان اینکه در این اعزام که در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می کنند افزود: برنامه ی آموزش آشنایی با بیماری های و راههای پیشگیری، آموزش بهداشت فردی توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیرانشهر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان، بیان کرد: دیدار با خانواده شهید محمد چغلوند توسط کانون بسیج جامعه پزشکی و با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری بیرانشهر از در دیگر خدمات خداپسندانه این اعزام شد.

وی در پایان عنوان کرد: کلیه خدمات ارائه شده توسط اکیپ بهداشتی درمانی طرح شهید دکتررهنمون به شهرستان بیرانشهر بصورت رایگان انجام شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات