خبرهای داغ:
با اجرای برنامه‌هایی از سوی حوزه شهید ابراهیمی صورت گرفت

آغاز مراسم گرامیداشت هفته بسیج در ناحیه امام حسین (ع)+ تشریح جزییات برنامه ها

آیین گرامیداشت هفته بسیج در ناحیه امام حسین(ع) با اجرای برنامه‌هایی از سوی حوزه بسیج شهید ابراهیمی در مسجد سلمان فارسی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۸۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، افتتاحیه برنامه‌های هفته بسیج ناحیه امام حسین (ع) در مسجد سلمان فارسی با سخنرانی حجت الاسلام احتشام امام جمعه موقت شهر کاشان با عنوان نهضت روشنگری برگزار شد.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و طب اسلامی برپا و نیز از فعالان فرهنگی پایگاه صاحب الامر (عج) مسجد سلمان فارسی تقدیر شد.
جزییات برنامه های هفته بسیج در سطح ناحیه

به گفته مسئولان ناحیه، برنامه های هفته بسیج در ناحیه امام حسین(ع) با موضوعات و برنامه های متنوع از جمله همایش‌هایی بصیرتی، مسابقات و جشنواره های فرهنگی، ورزشی، هنری، نهضت خدمت رسانی، کمک های مردمی، ویزیت رایگان، مشاوره حقوقی، ارتباط با مدارس، تبیین نقش جوانان و نوجوانان در انقلاب، برنامه های آموزشی، برگزاری یادواره شهدا خصوصاً در مدارس آغاز گردیده است.

در هر حوزه مقاومت یک برنامه محوری که از سخنرانان مطرح کشوری استفاده می شود به همراه غرفه‌های خدمات بسیج از جمله غرفه های اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان، مشاوره حقوقی و غیره صورت می پذیرد و پایگاه هایی که در مساجد قرار دارند نیز یک برنامه برای عموم مردم با رویکرد چهل سالگی انقلاب در هفته بسیج خواهند داشت.

علاوه بر ویژه برنامه هایی در نماز جمعه قم، برپایی غرفه های مختلف فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، ایستگاه صلواتی، حضور بسیجیان با لباس های مختلف مانند بسیج سازندگی، گشت های عملیاتی، حلقه‌های صالحین، فضاسازی نماز جمعه با بنرهای بسیج و برنامه اعطای چفیه به مسئولین انجام خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات