نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نماز را بهترین شکل اطاعت و بندگی خداوند خواند و گفت: اگر انسان به عنوان حجت خدا روی زمین رابطه‏‌اش را با خدا قطع کند، وجودش را بی ‎ اثر کرده و آخرتی مملو از خسران خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، آیت الله «محمدرضا ناصری» در اجلاس استانی نماز در مهریز با بیان این که اگر ما از یاد خدا غافل شویم و از او جدا شویم، دیگر وجودمان هیچ ارزشی نخواهد داشت، تاکید کرد: نماز بهترین شکل اطاعت و بندگی خداوند است و اگر انسان که حجت خدا روی زمین است و برای اقامه حق و گسترش دهنده صفات کمال و جمال باری تعالی در دنیا خلق شده است، رابطه‏اش را با خدا قطع کند، وجودش را بی ‎اثر کرده و بیهوده زندگی می ‎ کند و آخرتی مملو از خسران خواهد داشت.
وی از دستگاه‏های رسانه‎‏ای، فیلم‏‎ها و تبلیغات مسموم ماهواره‏ها و شبکه های فضای مجازی با عنوان عاملی برای گمراهی بشر یاد کرد و گفت: انسان بی‏هویت نیست بلکه دارای فطرت و هویت الهی است ولی استکبار جهانی و صهیونیسم با عناوین مختلف سعی دارند تا انسان‏ها را به لذت‎های پوچ مشغول کنند و آنها را از راه خدا و صراط مستقیم گمراه و در نهایت انسان را در بدبختی ابدی گرفتار کنند.
نماینده ولی فقیه در استان وظیفه آمران معروف و ناهیان از منکر، متولیان امور فرهنگی و مروجین امر نماز را همان وظیفه انبیاء دانست و تصریح کرد: امروز نوجوانان و جوانان ما در فضای مجازی گرفتار وسوسه‎های ‎ شیطانی هستند و تکلیف ما همان تلاش خستگی ناپذیر انبیاء الهی و مکتب امام حسین (ع) است.
وی ادامه داد: باید مردم را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنیم و در این راه از پای ننشسته و تا پای جان از آرمان‏ها و ارزش‏های اسلام دفاع کنیم.
ناصری نماز را قوی‏ترین و باارزش‏ترین راه ارتباط با خداوند عنوان کرد و گفت: اولین قدم برای وصل شدن به خداوند و کائنات، اقامه نماز با حضور قلب است و پرستش او و یاری جستن از او و حرکت در مسیر صراط مستقیم است که موجب پیوند انسان با ابدیت می شود.
وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت، آمریکا را عامل تفرقه افکنی بین مسلمین جهان دانست و اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا به دلیل طمع ورزی به درآمدهای نفتی آل سعود و منابع هنگفت خاورمیانه، اقدام به فروش اسلحه به آل سعود و تجهیز گروه‏های تکفیری در کشورهای مختلف اسلامی کرده است تا با تفرقه‏افکنی بین مسلمین، مانع از گسترش اسلام و قدرت گرفتن مسلمانان شود.
وی با بیان این که مخاطبان امروز ما در مبحث نماز کودکان هستند، تصریح کرد: در شرایط فعلی که بیشتر آسیب ها متوجه کودکان و نوجوانان ماست و آنها با انواع برنامه‏هایی که هویت ایرانی و اسلامی را به خطر می‏اندازند روبرو هستند، ضرورت دارد قبل از نیروهای اداری و زنان خان‏ دار، مقوله اقامه نماز کودکان، نوجوانان و دانشجویان در اولویت امر قرار گیرد.
ارسال نظرات