خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران درسومین روز از برنامه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان گفت: دشمنان در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب، همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار بستند و این دشمنی‌ها در سالهای اخیر ابعاد گسترده‌تری یافته است.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،سردار علی فدوی شامگاه جمعه در سومین روز از برنامه کنگره سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان که در شهر قهدریجان برگزار شد، اظهار داشت: با برگزاری این کنگره قرار است از شهیدانی یاد کنیم که به واقع عاشورایی عمل کردند و از امتحان الهی در راه یاری دین خدا سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه اجر شهید تنها بر خداست و هیچ پاداشی با آن برابری نمی‌کند، افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده نپندارید، بلکه آنها زنده هستند و نزد خدا روزی می‌گیرند»،  این شرافت و عزت قابل مقایسه با هیچ پاداش دنیایی نیست و پاداش اخروی شهدا نیز مایه غبطه دیگران خواهد بود.

دشمنان نگران تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در هزاران کیلومتر دورتر از ایران هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه نصرت الهی به یقین همواره شامل حال ملت ایران است، تاکید کرد: دشمنان نگران تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در هزاران کیلومتر دورتر از ایران هستند، انقلاب اسلامی که فراتر از مرزهای ما در حال مقابله با استکبار است و این به یقین برای مستکبران جهانی مانند آمریکا و اسرائیل بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه برخی خورشید روشن انقلاب اسلامی را در داخل کشور خودمان نمی‌بینند، تصریح کرد: زمانی که برای حفظ دین و کشور نیاز بود ملت ما از جان خود و فرزندانشان گذشتند بنابراین برای رفع مشکلاتی که پای جان در میان نیست بسیار آسان‌تر می‌توانیم وارد عمل شده و آنها از پیش پای کشور برداریم.

شهید می‌تواند ۷۰ هزار از اهل بیت خود را نزد خداوند شفاعت کند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شفاعت شهدا شامل حال خانواده و دوستان و همسایگان آنها نیز می‌شود، ابراز داشت: در روایتی داریم که شهید می‌تواند ۷۰ هزار از اهل بیت خود را و ۴۸۰ همسایه خود را نزد خداوند شفاعت کند.

وی با اشاره به اینکه در بحران‌های مختلف اجتماعی و فردی می‌توانیم از شهدا کمک بگیریم و یاری شهدا به دوستان و جامعه اسلامی ما بارها در وقایع مختلف اثبات شده است، تاکید کرد: دیماه سال گذشته دشمنان در زمینه ایجاد فتنه مقدمه چینی ‌های بسیاری کردند اما به لطف الهی شهید حججی به میان ما آمد و جمعیت زیادی از مردم در تهران، مشهد، اصفهان و نجف آباد جمعیت عظیمی با یاد این شهید بی سر  به میدان دفاع از انقلاب آمدند و بساط جبهه باطل برچیده شد.

انقلاب ما به مرحله بالندگی و تکامل رسیده است

سردار فدوی با اشاره به در پیش بودن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب ما به مرحله بالندگی و تکامل رسیده است و امیدواریم با توکل بر خدای متعال از جایگاه محکم کنونی با سربلندی آن را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار بستند

سردار فدوی با تاکید بر اینکه دشمنان در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار بستند، بیان داشت: این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد و حتی در طول سالهای اخیر ابعاد گسترده‌تری یافته است.

وی با اشاره به صحبت وزیر دفاع آمریکا در دولت اوباما مبنی بر اینکه ما با متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه ای به دنبال ایجاد توان بازدارنده‌ در برابر ایران هستیم، ابراز داشت: ما  حداقل ۱۰ سال است که از مرحله بازدارندگی عبور کرده‌ایم، این صحبت‌ها نشان از پیشرفت ایران اسلامی در همه زمینه‌های علمی، نظامی، اقتصادی و غیره  دارد به نوعی که دشمن به این نتیجه رسیده است که در برابر تاثیرگذاری انقلاب اسلامی باید توان بازدارندگی کسب کند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها