خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان :نماز وحدت در هفته مبارک بسیج به امامت حجت الاسلام و المسلمین دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه با حضور مسئولین شهرستان نیروی نظامی و انتظامی در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شادگان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۲۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

فرماندهی محترم ناحیه جناب سرهنگ خنافره در خصوص وحدت در بین مسلمین مطالبی را ایراد نمودند.

وی افزود: ما در بسیج جهانی در سنگرهای سوریه مشاهده کردیم که یک افغانی یا یک عرب در کنار هم از حرم های اهل بیت دفاع میکردند .

درادامه گفتند : امام خمینی (ره) فرموند: اگر تفکر بسیجی باشد چشم طمع جهانیان دور خواهد بود ، در مزار شهدای قم در گوشه ای از این تصاویر را مشاهده کردیم که مجاهدان عراقی و لبنانی از کشور ما حمایت کردند .

فرمانده ناحیه بیان کردند: انقلاب اسلامی پایه ریز جهاد انقلابی بود و باید به خودمان باید ببالیم و افتخار کنیم آنها برای ما میخواستن توطئه درست کنند اما ما نمی گذاریم این اتفاقات بیفتند ، کشور عزیز ما ایران با هدایت مقام معظم رهبری وحدت در بین مسلمین که همه آنها ارادت خاصی به رهبر انقلاب دارند امید است این مشکلات حل خواهد شد.

درپایان افزود ؛ ما در شادگان هم امیدواریم که با تشکیل گردهمایی ها و همایش ها در پایگاهها بتوانیم وحدت و مقاومت را خواهیم داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها