سید ساجد یعقوبی
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ واحد بازسازی شده در روستا‌های سرپل ذهاب توسط بنیاد مسکن استان اردبیل به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۶۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
فرهاد سبحانی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در بازدید از واحد‌های بازسازی شده در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت اولین سالروز زلزله استان کرمانشاه ۲ هزار و ۱۰۰ واحد بازسازی شده توسط ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در روستای دارتوت موالی از توابع شهرستان سرپل ذهاب بهره برداری به عمل آمد.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه عزیزانی که شبانه روز در میان خانواده‌های مصیبت دیده، بزرگوارانه زحمت کشیدند، از حضور و پیگیری مسئولان کشوری و استاندار استان کرمانشاه که هم درسطح روستا‌ها و هم در شهر‌های آسیب دیده، مدیریت کردند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به ارائه گزارشی از تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد در ۷۵ روستای مورد تعهد ستاد معین بازسازی استان اردبیل مستقر در سرپل ذهاب پرداخت و گفت:ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با تعداد ۱۰۰ نفر شروع به فعالیت کرد که در سایه عنایت الهی و تلاش شبانه روزی توانستیم بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ واحد را آماده بهره برداری سازیم.

سبحانی تصریح کرد: در این رابطه ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اقدام به اجرای تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد فونداسیون، تعداد ۲ هزار و ۲۹۵ اجرای اسکلت سیستم سازه ای، دیوار چینی به تعداد ۲ هزار و ۲۲۶، تعداد ۲ هزار و ۲۳۴ اجرای سقف و اتمام تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی کرده است.

وی همچنین به اتمام ۱۰۰ درصد تعداد ۶۷۲ واحد مسکونی تعمیری در ۷۵ روستا اشاره کرد و افزود: در روستای دارتوت موالی ۱۰۰ درصد واحد‌های مسکونی به تعداد ۲۷ واحد احداث شده و تعداد ۲۳ واحد مسکونی نیز تعمیر گردیده است.
ارسال نظرات