فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: با حفظ وحدت می توان بر استکبار جهانی و قلب دشمنان غلبه کرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۰۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یادواره شهدا آبروی محله در شهرستان سیب سوران با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان و آحاد مردم برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در این یادواره گفت: شهدا آبروی محله اند شهدا رفته اند و جان خود را برای حفظ انقلاب برای تداوم انقلاب داده اند.
 
وی از هفته وحدت و هفته بسیج به عنوان  هفته هم بستگی و هفته اخوت و برادری، با هم بودن نام برد و افزود: مردم استان شیعه و سنی  سال‌های سال در کنار هم با اخوت و برادری زندگی مسالمت آمیزی داشته و دارند  و  ما این وحدت را باید به رخ دشمنان  بکشیم.
 
سرهنگ فروغی با اشاره به این مطلب که  در هشت سال جنگ دفاع مقدس امام راحل ما فرمودند اگر وحدت نداشتیم پیروز نمیشدیم ادامه داد:  وحدت عامل مهم پیروزی ملت ایران در طول 40 سال است ، که دشمن سعی دارد جلوی پیروزی ما رو بگیرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران تصریح کرد: با حفظ وحدت می توان بر استکبار جهانی و قلب دشمنان  غلبه کرد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که حفظ وحدت  باید تداوم راه شهدا باشد ادامه داد: بیش از 220 شهید در دفاع مقدس در راستای حفط ارزشهای نظام جان خود را فدا کرده اند تا انقلاب اسلامی ما امروز پا بر جا بماند.

فروغی تصریح کرد: اگر ما امروز ادامه دهنده راه شهدا نباشیم  یاد و خاطره آنها رو زنده نگه نداریم شهیدان فراموش می‌شوند و یا شاید ما درس ایثار و شهادت رو هم نتوانیم دیگر تجربه کنیم و بیاموزیم.

 

ارسال نظرات