مسئول روابط عمومی ناحیه سپاه بوموسی، گفت:بسیج آشکارتر و معرفتر از آن است که تعریف شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۲۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

مراسم دعای ندبه به مناسبت هفته بسیج به همت ناحیه مقاومت سپاه بسیج بوموسی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،مراسم دعای ندبه به مناسبت هفته بسیج به همت ناحیه مقاومت سپاه بسیج بوموسی برگزار شد، در حاشیه این مراسم، مسئول روابط عمومی ناحیه سپاه بوموسی در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به این مطلب که بسیج همزاد با انقلاب اسلامی و همراز آن و همگام با تحولات و رخداد‌های انقلاب است، اظهارداشت: بسیج آشکارتر و معرفتر از ان است که تعریف شود.

وی بیان کرد: بسیج همچنان و بدون وقفه نقش خویش را در حراست از انقلاب اسلامی، حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه، مقابله با تهدید‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان و جذب و سازماندهی آحاد مردم ایفا می‌نماید و در این مسیر با استقبال عمومی نیز مواجه می‌گردد.

کریمی تصریح کرد: اعتماد به بسیج؛ جوانان و آحاد مردم در اقشار مختلف بسیجیان را در انجام وظیفه سنگین خویش راسخ‌تر و ثابت قدم‌تر می‌سازد، در عین حال با بی مهری‌ها و چالش‌هایی نیز مواجه می‌گرداندکه عاشقانه آن‌ها را تحمل می‌کند و، چون مقتدای خویش دم فرو می‌بندد.

وی در پایان افزود:مراسم محوری دعای ندبه به مناسبت هفته بسیج به همت ناحیه مقاومت بوموسی وبا حضور اقشار مختلف بسیج برگزارشد.

ارسال نظرات