کارشناس مسایل سیاسی:

حل مشکلات اقتصادی در گرو همراهی مردم است

کارشناس مسایل سیاسی در نشست بصیرتی انصاف شهرکرد، گفت:‌حل مشکلات اقتصادی در سایه همراهی مردم امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۵۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج نشست بصیرتی در اتاق اصناف شهرکرد برگزار شد.

مجتبی صالحی فر، در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تهاجم فرهنگی به جمهوری اسلامی به صورت ترکیبی و چندگانه است.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی از ابتدا بوده است و به دنبال مردم سالاری دینی هستیم و همه اذعان دارند باید به رای مردم احترام گذاشته شود؛ ولی باید دلیل کاهش اعتماد مردم به دولتمردان مورد واکاوی قرار گیرد.

وی، به وضعیت اقتصادی ترکیه و همراهی مردم با مسئولان اشاره کرد و گفت: در کشور ما نیز باید اعتماد به مسئولان تقویت شود؛ زیرا حل مشکلات اقتصادی در سایه همراهی مردم امکان پذیر است.

صالحی فر، ادامه داد: ما در جنگ ترکیبی هستیم، لذا ضرورت هوشیاری مردم و مسئولین مضاعف است. اگر در مسئله مذاکرات هسته ای و برجام نیز شروط مدنظر مقام معظم رهبری رعایت می شد، امروز نتیج بهتری عاید کشور و ملت می شد.

وی، گفت: زیاده خواهی دولت های غربی و نظام سلطه و استکبار در این مذاکرات بر همه روشن شد و همه دیدند که دل بستن به بیگانگان نمی تواند حلال مشکلات کشور ما باشد؛ لذا باید به ظرفیت های درونی کشور و منابع خودی تکیه کنیم و اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات