یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در جمع بسیجیان حوزه شهید مدرس لردگان با اشاره به جایگاه بسیج، گفت: بسیج مجری فرمان خدا و ولایت است.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رسول غریبی در نشست بصیرتی بسیجیان حوزه شهید مدرس لردگان اظهار کرد: به هرکسی که در راه آرمان های انقلاب گام بردارد بسیجی گفته می شود و فلسفه بسیجی بودن این است که دشمن را بشناسد و در مقابل دشمن قرار بگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عرصه های فعالیت بسیج اظهار داشت: امروز به مدد و ثمره خون شهدا بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی و علمی حضور پر بار و درخشان داشتهو دستاورد های گرانسنگی برای انقلاب به ارمغان آورده است.

غریبی تصریح کرد: بسیج فهم درست اتحاد ، اراده و اخلاص مسلمانان است که در همه ی نقاط جهان ماموریت دارد و هرجایی که راه مبارزه با استکبار و کمک به مظلوم  باشد تفکر بسیجی حکم فرماست .

وی ولایت پذیری را شاخص اصلی بسیجی دانست و گفت: بسیج با وجود گستردگی ای که دارد همیشه گوش به فرمان ولی فقیه بود و این راز پیروزی و موفقیت بسیج است وان شاالله همین بسیجیان هستند که زمینه ساز ظهور امام عصر را فراهم می آورند.

ارسال نظرات