خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت : انقلاب روز به روز با گذشت 40 سال از انقلاب با اقتدار تر ، قوی تر شده است و خواهد شد که ما این موهبت الهی را مدیون بسیجیان و رزمندگان و شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۳۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ، امام جمعه طبس در نشست روشنگری و بصیرت افزایی حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی که در محل شرکت زغال سنگ شهرستان طبس برگزار شده بود گفت : اخلاق خوب ، برخورد مناسب با مردم از ویژگی های بسیجی مطلوب است که باید مسئولین در مقابل با مردم رعایت کنند و در واقع عیار بسیجی ناب، اخلاص است.

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران پس از 1400 سال از شروع اسلام به جز چند سالی که پیامبر اکرم (ص) و امیر المومنین (ع) حکومت اسلامی داشته اند اولین کشوری بوده است که توانسته  است حکومت اسلامی برپا کند.به خاطر همین دشمن در طول این 40 سال انقلاب سعی داشته است از راه های مختلف به نظام ضربه بزند.

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد : دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی یک دشمنی ثابت بوده و خواهد بود و این ساده لوحی است که ما فکر کنیم آمریکا با ما دوست خواهد شد.

محمدی تاکید کرد : آمریکا از راه های مختلف از جمله تحریم ، جنگ نظامی ، اقتصادی و فرهنگی همیشه سعی داشته تا نظام ما را از بین ببرد ولی بحمد الله این انقلاب روز به روز با گذشت 40 سال از انقلاب با اقتدار تر ، قوی تر شده است و خواهد شد که ما این موهبت الهی را مدیون بسیجیان و رزمندگان و شهدا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها