خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: تفکر بسیجی به منزله قدرت نیروی درونی کشور است که موجب عزت باشد و تفکر و به لباس، ظاهر و ثبت نام کردن در لیست پایگاه های بسیجی نیست و این ها ظواهر کار است.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۳۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج افزود: تا زمانی که ملت ما بسیجی و برای آرمان های خود در صحنه باشد و توطئه های دشمن را بشناسد و اقدام مقابل انجام دهد، شکست ناپذیراست.

وی تاکید کرد: بسیجی باید رفتار و اقدامش خداباور و خدا محور باشد، ولایتمدار و حق گرا  و تکلیف گرا باشد و اهل باند و باندبازی و سیاست بازی نباشد.

خطیب نماز جمعه طبس خاطرنشان کرد: نگرش بسیجی به قدرت، باید وسیله ای برای خدمت به مردم باشد، بسیجی باید عقل گرا باشد و احساسی عمل نکند و تحت تاثیر القائات دیگران قرار نگیرد، در راه اهدافش ایثارگر باشد و شناخت همه جانبه از دشمن داشته باشد.

وی اظهار کرد: بسیجی باید برخوردار از مدیریت جهادی و سرشار از عبادت و بندگی خدا باشد.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد به برخی اخبار دروغ گفت: برخی در فضای مجازی خبرسازی می کنند یک خبرنگار باید خبرها رامنتقل کند اما گاهی اخبار دروغ های مسلمی می سازند و میخواهند جهت گیری ها را عوض کنند که این مردم هوشیار، بیدار و در صحنه هستند و قطعا با فاسد و مفسد مقابله خواهند کرد.

وی با اشاره به برخی حاشیه ها در خصوص انتصابات جدید در طبس گفت: کارهایی در هفته گذشته متاسفانه انجام شد و نیاز به پیگیری داشت، عزل و انتصابات و قشون کشی شایسته مردم طبس نیست، راهکار دارد و قانون جامع است و دولت نیز پیگیر اجرای آن است و از شعارهای دولت فعلی قانون گرایی است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: فرماندار محترم مسئول محترم اجرایی شهرستان هستند و اقدامات خود را باید انجام می دهند، نماینده محترم نماینده مردم است و پیگیری های خود را انجام می دهد، اما این موضوعات که بهانه شود برای موارد دیگر در آینده، به مصلحت مردم و شهرستان نیست.

وی تاکید کرد: از راهکارهای قانونی پیگیری کنید و ان شالله از کسانی که قرار است در مسئولیت ها منتصب شوند و خدمت گذار مردم باشند با عزت و احترام در جایگاه خود قرار گیرند و از این شیوه هایی که خدا، شرع، قانون و دولت نمی پسندد، پرهیز شود.

وی با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است، افزود: سیاست دولت این است که خوشبختانه یا متاسفانه در عزل و نصب ها با امام جمعه مشورت نمی کنند وقتی که در جایی خرابکاری شود می گویند مشکل را حل کنند.

امام جمعه طبس گفت: ما در عزل و نصب ها دخیل نمی شویم، سیاست دولت است و دولت خود را مکلف به اجرای قوانین می داند و اگر نظری بدهیم جوابگو هستیم اما تاکنون در این مدت در این شهرستان یک مورد با امام جمعه مشورتی نکردند و ما دخالتی نداشتم و وقتی من می توانم جوابگو باشم که در عزل و نصب ها با من مشورت شود و بنده نیز جوابگوی مردم هستم و می گویم به این دلیل این فرد مناسب است یا نیست امیدواریم کسانی که چنین تدابیری دارند خودشان نیز جوابگو باشند.

وی به مناسبت های سالگرد رحلت آیت الله اراکی، سالروز شهادت شهید شهریاری، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها