میقات صالحین در شهر باباحیدر

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فارسان در میقات صالحین شهر باباحیدر گفت: بسیجیان سرمایه های عظیم و تمام نشدنی انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۴۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج ، میقات صالحین با حضور اعضای حلقات صالحین باباحیدر در میعادگاه نماز جمعه این شهر با حضور حجت الاسلام یاوری، امام جمعه باباحیدر برگزار شد. 

پیش از شروع خطبه ها ابتدا  فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهر باباحیدر پشت تریبون رفت و ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه بسیجیان به تشریح برنامه های حوزه مقاومت امام حسین(ع) در هفته بسیج پرداخت.

درادامه این مراسم سرهنگ علیرضا عربی جانشین فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: بسیج بازوی توانمند این انقلاب است که اگر این لشکر خدایی نبود معلوم نبود که این انقلاب بتواند از برخی مشکلات و امتحانات سربلند بیرون بیاید. سرهنگ عربی بسیجیان را سرمایه های ارزشمند این انقلاب دانست و گفت : معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره به مردم متکی بود و معتقد بود که این انقلاب یک انقلاب مردمی بوده و باید توسط خود مردم نیز حمایت شود و قدرت پیدا کند لذا از همان موقع بسیج بسیج تشکیل شد و به بزرگ ترین نیروی انقلاب که در همه عرصه ها کارآمد است تبدیل شد.

 بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج که توسط حوزه مقاومت امام حسین(ع) در محل مصلا برپا شده بود، پایان بخش این مراسم بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار