خبرهای داغ:
گزارش 8 ماهه فرمانده سپاه آزادشهر در نماز جمعه این شهرستان :

از کمک به نیازمندان تا حضور در کرمانشاه و اعزام به مشهد مقدس

سرهنگ محمود علیخانی گفت: ۹۰ عنوان برنامه برای این هفته پیش بینی شده بوده که شامل ۲۴۰ زیر برنامه و ۳۵ برنامه شاخص می باشد و به لطف خدا در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۵۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

از کمک به نیازمندان تا حضور در کرمانشاه و اعزام به مشهد مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر در نماز جمعه ، ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت ، اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج، بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت با رویکرد افتخار به گذشته و امید به آینده می باشد.

فرمانده سپاه آزادشهر در خصوص برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد: ۹۰ عنوان برنامه برای این هفته پیش بینی شده بوده  که شامل ۲۴۰ زیر برنامه و ۳۵ برنامه شاخص می باشد و به لطف خدا در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها در ۸ محور اقتصاد مقاومتی، نظام تربیت صالحین، بسیج سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و هنری ، دفاع و رزمی، ورزشکاران، علمی و پژوهشی و پروژه های عمرانی می باشد.در بحث تربیت بدنی 16000هزار نفر از سالن های ورزشی استفاده می کنند.

علیخانی در رابطه با اهدای سبد های حمایتی به نیازمندان گفت: بسیج مقاومت شهرستان آزادشهر از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۱۰۰۰ سبد حمایتی به نیازمندان شهرستان اهدا کرده است و قرار است ۴۰ سبد حمایتی دیگر نیز در هفته بسیج بین نیازمندان پخش شود.

فرمانده سپاه آزادشهر در رابطه به خدمت رسانی بسیج مقاومت سپاه ناحیه آزادشهر از ابتدای سال جاری گفت: در بحث محرومیت زدایی از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ گروه جهادی با بکارگیری ۷۹۰ بسیجی برای خدمت رسانی اعزام شده اند. در بحث اشتغالزایی از ابتدای سال تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم مشغول بکار شده اند.

وی افزود: کمک به ساخت ۶ مسجد(حضرت ابولفضل (ع) اسلام محله ،مسجد النبی اهل سنت و مسجد ارازتقان ) ، ساخت مدرسه دو کلاسه در روستای قورپای، کمک به ساخت حوزه علیمه اهل سنت قورچای، ساخت غسالخانه روستای تیلان، ۲۱ مرحله اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و وزیت و داروی رایگان برای بیش از ۲۰۰۰ نفر، تهیه جهیزیه برای ۳۰ نفر، آموزش اشتغالزایی به ۱۵۰ نجات یافته از دام اعتیاد، اعزام یک مینی بوس از بسیجیان متخصص به شهرهای زلزله زده کرمانشاه و ... از اقدامات بسیج ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر می باشد.

در پایان اشاره داشت :اعزام به مشهد مقدس در غالب طرح مهر درخشان ،مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و راهیان نور خانوداگی بالایی 1020نفر اعزام داشتم و انشاء الله در آینده خدمت رسانی به بسیجیان و مردم بتوانیم از اینکه انجام داده شده بیشتر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها