خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج مطرح شد

حمایت از مخترعان حوزه نفت و حفاری در اولویت سازمان بسیج علمی خوزستان قرار دارد

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه خوزستان از اولویت قراردادن حمایت از مخترعان حوزه نفت و حفاری در برنامه‌های سازمان بسیج علمی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

سرهنگ عبدالله بابااحمدیان، مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه خوزستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار داشت: بسیج علمی به دستور رهبری در سال ۷۸ و با توجه به اهمیت بحث علمی پژوهشی تشکیل شد.

وی افزود: بسیج علمی زیر نظر سپاه حضرت ولیعصر (عج) قرار دارد و بسیج اقشار دانشجویی، دانش آموزی و اساتید را دربر می‌گیرد.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه خوزستان بیان کرد: با توجه به هفته بسیج در هفته آتی مراسم غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور و نشست تخصصی با نخبه‌های بسیجی استان را داریم.

وی با اشاره به اهمیت ورود متعهدان متخصص در عرصه اجتماع عنوان کرد: اگر توجه کنیم اکثر دیدار‌های ۱۰ سال اخیر مقام معظم رهبری با نخبگان بوده و بر امر نخبه پروری تاکید ویژه‌ای دارند.

بابا احمدیان افزود: وظیفه ما حمایت معنوی و مادی با هزینه‌های ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریالی بلاعوض است چرا که معتقدیم جامعه ما به نخبه متعهد نیاز دارد و این فرمایش رهبری را به یک فرجام نیک برسانیم.

وی تاکید کرد: هر استان براساس اولویت بندی که خود او به سازمان بسیج علمی_پژوهشی کشور حمایت از یکسری نخبه‌های خاص را در الویت قرار می‌دهد. سازمان بسیج علمی_پژوهشی استان خوزستان نیز حمایت از نخبگان و مخترعان حوزه حفاری و نفت را با توجه به نیاز و پتانسیل استان در الویت قرار داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها