خبرهای داغ:
تریبون آزاد دانشجویی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آبادان در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۷۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری بسیج، شامگاه گذشته تریبون آزاد دانشجویی به‌منظور بیان مشکلات دانشجویان و بررسی راه‌کار‌های برون‌رفت از آن، با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آبادان در محل این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این همایش قوانین تریبون آزاد دانشجویی برای حاضران قرائت شد و ساسان نظارت دبیر برگزاری این همایش و مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه مواردی با محوریت لزوم برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی مطرح کرد.

پس‌ازآن نیز چهار نفر از دانشجویان دانشگاه که دو نفر از آن‌ها دختر و دو نفر پسر بودند به بیان نظرات و انتقادات خود پرداختند. برخی از انتقادات نیز با تشویق حاضران روبه‌رو شد.

بعد از پخش کلیپی که توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه تهیه‌شده بود نیز ۸ دانشجوی دیگر در پشت تریبون حاضرشده و موارد و انتقاداتی را درباره مشکلات دانشجویان مطرح کردند.

 

 
قاسم رکاب‌دار نیز در این مراسم با اشاره به گلایه دانشجویان درباره مشکلات صندلی‌های دانشجویان، اظهار داشت: صندلی‌های مرغوبی خریداری‌شده و بنا داریم تا به ترتیب طبقات دانشگاه را به این صندلی‌ها مجهز کنیم.

وی افزود: بعد از شکایات و گله‌هایی که درباره وجود فاصله زیاد بین خوابگاه دانشجویی و دانشکده پرستاری آبادان دریافت کردیم محل جدیدی برای دانشکده پرستاری در پردیس دانشگاهی در نظر گرفتیم. 

رئیس دانشگاه آزاد آبادان بابیان اینکه این دانشگاه در بحث مطالبات شهریه بیشترین همکاری را با دانشجویان دارد، عنوان کرد: نسبت به بسیاری از واحد‌های شهر‌های هم‌جوار این همکاری در سطح بالاتری دارد.
 

 

رکاب‌دار گفت: در بحث تکریم و احترام به دانشجو نیز همیشه تأکید داشتیم تا این مورد رعایت شود و خواستار این هستیم که رضایت و آرامشی کامل در کلاس‌ها حکم‌فرما شود. چنانچه مورد یا مشکلی توسط دانشجویان مشاهده شد به ما منتقل کنند.

وی اعلام کرد: در بحث تعداد دانشجویان کلاس‌ها نیز بخش‌نامه وجود دارد و از حد مشخصی نمی‌تواند فراتر برود و چنانچه مشکلی دراین‌باره مشاهده شد حتماً به ما گزارش شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها