امام جمعه شهرستان بندرلنگه، گفت: امروزه گرچه تحریم ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است اما خداوند به ما وعده داده که (فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا )که بدان به لطف خدا پس هر سختی آسانی می آید و ما نباید یاس به خود راه دهیم و کسانی که سعی در ایجاد یاس ونا امیدی در مردم دارند دوست مردم نیستند.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله سید محمد جواد رکنی، ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت و همپچنین میلاد امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین همواره با اتحاد و وحدت مسلمانان آشفته و نگرانند و با اجرای هر برنامه که باعث تقویت وحدت مسلمین می گردد، سخت مخالفت می کنند و هر چه صدای وحدت بین مسلمانان رساتر و گیراتر باشد، آزرده خاطر می شوند. خلاصه اینکه اتفاق و اتحاد و همبستگی و وحدت مسلمانان برای مستکبران گران تمام می شود لذا با ترفندهای مختلف بر سعی و تلاششان می افزایند تا شکافی بین صفوف مسلمین ایجاد کنند.

وی، افزود: آنها سعی دارند چهره خشونت آمیزی از اسلام به دنیا نشان دهند و داعش و وهابیت را با آن همه جنایت بعنوان اسلام واقعی معرفی میکنند و نمیخواهند دنیا چهره رحمانی اسلام را ببیند، توصیه پیامبر اسلام (ص) و همچنین امام جعفر صادق(ص) بر محبت، برادری و وحدت بوده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه، با اشاره به  5 آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بیان داشت: خدمات این نهاد انقلابی وارزشی در حال حاضر و در دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و اینگونه است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تخریب بسیج را حرام دانسته است و این هشدار برای کسانی است که دانسته ویا نا دانسته دست به تخریب بسیج و سپاه میزنند.

آیت الله رکنی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، یادآور شد: بسیج یک امتیاز استثنایی دارد بسیج یکی از آیات الهی است وبسیج یک ارتش بی ادعا است که نه نام دارد و نه نشان و آنچه دارد همه کوشش وتلاش و عرصه جهاد از خدمت به مردم گرفته تا عمران وآبادانی و جنگ اقتصادی دشمن است و بسیجی باید بصیرت، اخلاص وعمل به موقع داشته باشد.

این استاد حوزه علمیه، با اشاره به مناسبت ۷آذرماه روزنیروی دریایی و سالروز حماسه آفرینی پرسنل ناوچه ی موشک انداز «پیکان»، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی نیز، همچون سایر نیروها بحمدالله در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه ی دفاع مقدس از کشور اسلامی مان چون نگینی درخشنده است و بر عرشه ی کشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده است. رویارویی آنان با نیروی دریایی دشمن و آن همه افتخارات رزم و رشادت و شهادت و نیز کنترل و بازرسی کشتی ها در خلیج فارس و تنگه ی هرمز و مهمتر از همه نبرد قهرمانانه آنان در برابر امریکای متجاوز و حضور جدی آنان در آب های بین المللی، نشانه ی اقتدار و اعتبار این نیروی بزرگ و سرافراز است و ملت ایران باید به چنین ارتش مؤمن و وفادار افتخار کند.

این عالم وارسته، در پایان عنوان داشت: امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: امروزه گرچه تحریم ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است اما خداوند به ما وعده داده که (فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا )که بدان به لطف خدا پس هر سختی  آسانی می آید و ما نباید یاس به خود راه دهیم و کسانی که سعی در ایجاد یاس ونا امیدی در مردم دارند دوست مردم نیستند، ما باید به خداوند امیدوار باشیم ما در طول انقلاب به دشمنان تکیه نکردیم و نخواهیم کرد و مومن هرگز از درگاه خداوند نامید نمیشود.

ارسال نظرات