امام جمعه شلمزار گفت: قداست بسیج و بسیجی، به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۹۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت جمعی از بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار با امام جمعه این شهرستان دیدار كردند.

امام جمعه شهر شلمزار در این دیدار ضمن تبریك هفته بسیج و هفته وحدت گفت:هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی ره، از جمله اساسی‌ترین عوامل در راه خنثی سازی توطئه‌ها در جریان انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

حجت الاسلام زمانی  خاطر نشان کرد:اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی و اظهارات صریح حاکمان آمریکایی،  حضرت امام را با این حقیقت آشکار مواجه ساخت که احتمال مداخله نظامی آمریکا و هجوم به جمهوری اسلامی، ناممکن نیست، بر این اساس، امام در پنجم آذرماه سال 1358،  فرمان تاریخی تشکیل بسیج  مستضعفین را صادر فرمود.

وی با اشاره به جمله حضرت امام خمینی (ره) در خصوص بسیج  با مضمون" بسیج لشکر مخلص خداست"، افزود: قداست بسیج و بسیجی، به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد؛ چرا که آنها در همه عرصه‌های زندگی، براساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی کار می‌کنند و آنچه دشمنان را به زانو در می‌آورد، تفکر بسیجی است.

امام جمعه شلمزاردر تصریح سخنان خود بیان کرد:امام راحل رحمه‌الله در این باره چنین می‌فرمود: «اگر به کشوری، نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد؛ و الا، هر لحظه باید منتظر حادثه ماند».

ارسال نظرات