مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس:

شیعه و سنی در کنارهم با یک دشمن واحد مبارزه می کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس درجمع کارکنان، گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت شیعه و سنی در برابر استکبار وحدت است.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۰۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  حجت الاسلام درویشی, مسئول نمایندگی و لی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تبریک  هفته وحدت  و هفته بسیج گفت: امروز ایران اسلامی افتخار دارد, که برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم و تحت یک پرچم و یک رهبر واحد زندگی می کنند.
وی، با اشاره به حضور براداران اهل سنت در دفاع مقدس گفت : اهل سنت شهدای زیادی تقدیم این نظام و انقلاب کرده است . و بعد از جنگ نیز با وحدت و همدلی در کنار شعیه و سایر اقلیت های مذهبی از نظام پاسداری می کنند.
مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس, وحدت را رمز موفقیت و پیروزی  شیعه و سنی در برابر دشمنان دانست و تاکید کرد تازمانی که مسلمانان با هم وحدت داشته باشند  هیچ قدرتی نمی توانند بین آنها  تفرقه بیاندازد.

وی، اظهار داشت: امروز استکبار با ایجاد اختلاف, گروه ها  و جنگ هایی بین مسلمانان راه انداخته و همدیگر را به جان همدیگر انداختند که ما امروز در منطقه خاور میانه  شاهد آن هستیم اگر مسلمانان  وحدت و همدلی داشته باشند هیچ ابر قدرتی نمتواند بین آنها اختلاف   ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس, افزود: الحمدالله این وحدت  و همدلی بین شیعه و سنی در کشور  و استان  وجود دارد و مردم در کنار همدیگر  زندگی  و از این کشور و نظام پاسداری می کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار