سبک زندگی اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همت بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران در پایگاه مقاومت طیبه کهن ملک این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۲۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، نشست  سبک زندگی اسلامی در پایگاه مقاومت بسیج طیبه کهن ملک برگزار شد، در این نشست، خواهر بسیجی پیر زهی، فرمانده پایگاه مقاومت طیبه کهن ملک افزود: سبک زندگی، بخش حقیقی و اصلی تمدن»، «سبک زندگی، یکی از ابعاد پیشرفت با مفهوم اسلامی»، «ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی از وظایف صدا و سیما» و ... از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، بررسی و شاخص بندی شده است.

وی بیان کرد: این سبک در مشاوره‌های فعلی خانواده تک و توک وجود دارد به هر نحو برخی که مسلط به مباحث دینی هستند و سعی بر رعایت ارزش‌ها دارند از این روش بهره می‌گیرند هرچند که کلیت ندارند.

وی در ادامه با اشاره به مولفه‌های سبک زندگی و حضور آن در بدنه خانواده خاطرنشان کرد: اینکه بتوان رفتار و منش را بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلامی شکل داد، در واقع گامی مهم در راستای نیل به سبک زندگی اسلامی است چرا که از این گذرگاه است که فرد با توجه به آیات و روایات برآمده از شریعت می‌تواند، زندگی بر مبنای ارزش‌های دینی را شکل دهد و بر همان اساس عمل داشته باشد.
ارسال نظرات