به مناسبت هفته بسیج؛

اجرای ۱۱۱ برنامه در ده فصل توسط سپاه بانه

فرمانده سپاه بانه بانه اعلام کرد : به مناسبت هفته مبارک بسیج در این شهرستان ۱۱1 عنوان برنامه با حضور اقشار مختلف بسیج و در جهت تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است
کد خبر: ۹۰۸۲۰۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فرمانده سپاه بانه ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان همیشه خدمات صادقانه و ایثارگرانه به این جامعه ارائه نموده اند آنچه که امروز کشور بیش از گذشته نیازمند آن است از خودگذشتگی، ایثار و فداکارای در راستای اعتلای آرمانهی امام راحل و انقلاب اسلامی است.


سرهنگ یوسف معروفی با بیان این که شعار محوری امسال هفته بسیج، "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است، عنوان کرد: بسیج جریان و نیرویی مردمی و داوطلبانه، مبتنی بر آگاهی، تعلق خاطر و وفاداری به ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به هدف از گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: در عمر ۴۰ ساله با برکت انقلاب، کارکرد و محور بسیج ایجاد بستر و فضایی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، و فرهنگ خدمت بسیجی به مردم و انتقال به نسل‌های جاری و آینده است.


فرمانده سپاه بانه با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان افزود: سپاه بانه در این هفته ۱۱۱ عنوان برنامه در سطح شهرستان، بخش‌ها، روستا‌ها که از طریق پایگاه‌های مقاومت با همکاری مردم، مساجد، شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود که چندین برنامه بعنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.


سرهنگ معروفی تصریح کرد: سرفصل برنامه‌ها شامل برنامه‌های قرآنی، ورزشی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی، بهداشت و درمان در حوزه سلامت، برنامه‌های دفاعی ف. نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، برگزاری یادواره‌های شهدا پایگاهی و حوزه‌ای، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار و سرکشی از بسیجیان و دیدار با ماموستایان و نخبگان شهرستان بانه خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار