وحدت، مُهر باطلی بر تمام برنامه‌های ضد اسلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز گفت: مسلمانان با همدلی، مشورت، وحدت مهر باطلی بر تمام برنامه هایی که جهت ایجاد اختلاف در بین مسلمانان برنامه ریزی شده است، خواهند زد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۷۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی در مراسم گرامی داشت هفته وحدت که با حضور کارکنان، بسیجیان و سربازان سپاه این شهرستان در حسینیه ثارالله پادگان حنظله برگزار شد؛ نقش و جایگاه بسیجیان در هفته وحدت و ایجاد وحدت در جامعه اسلامی را نقشی کلیدی و ارزشمند دانست و گفت: در هفته وحدت دشمنان تفرقه‌هایی در بین مسلمانان می‌اندازند که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با این قبیل عوامل برخورد می‌شود و در خنثی کردن این سیاست‌های تفرقه انگیز بسیجیان نقش ویژه‌ای دارند.

شفیع خانی در ادامه اظهار داشت: در بین علمای شیعه و سنی هر چند از نظر مسائل فقهی و فتاوا اختلافاتی وجود دارد، اما این دلیلی بر تفرقه انداختن بین این مذاهب نیست و علمای اسلام می‌توانند با معرفی دشمنان به مردم توطئه آن‌ها را خنثی کنند.

وی تشریح کرد: کشور‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی با سرمایه گذاری‌های فراوان در صدد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند، اما هفته وحدت فرصت مناسبی است برای همدلی و هم افزایی در راستای تقویت مشترکات بین مذاهب جهت برخورد با این سیاست‌های تفرقه افکن است.

وی افزود: در جهان امروزی دشمنان اسلام در صدد ایجاد گروه‌های افراطی و استفاده ابزاری از آن‌ها در راستای برآورد کردن خواسته‌های خود هستند که این عوامل در بیانات مقام معظم رهبری به خوبی روشن می‌شود و حیله آن‌ها آشکار می‌گردد.

این مسئول با اشاره به اینکه کشور‌های اسلامی همیشه در معرض خطر و تهدید دشمنان اسلام هستند گفت: مسلمانان با همدلی، مشورت، وحدت و ترس دشمنان از این مولفه‌ها که دژ محکمی در برابر سیاست‌های تفرقه افکنانه است، مهر باطلی بر تمام برنامه‌هایی که جهت ایجاد اختلاف در بین مسلمانان برنامه ریزی شده است، خواهند زد.

وی اضافه کرد: هماهنگونه که مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت جایگاه بسیجی می‌فرمایند: «هرکس که دغدغه جهان اسلام، آینده اسلام و سرنوشت مصتضعفان را داشته باشد بسیجی است»، تفکر بسیجی و ترویج این فرهنگ جهادی در بین مسلمانان جهت برخورد با عوامل بیگانه امری مهم و لازم الاجرا است.

شفیع خانی اذعان داشت: اهل تسنن و تشیع باید دنبال این باشند که در دنیای پیشرفته امروزی از ابزار‌های رسانه‌ای و سینمایی جهت شناساندن و معرفی کردن شخصیت والای پیامبر و نوع حکومتداری ایشان استفاده کرده و از همچین ابزار‌هایی غفلت نکنند.

وی گفت: مسلمانان باید در مقابل اهانت‌های وقیحانه بیگانگان به شخصیت بزرگوار رسول اکرم در رسانه‌ها واکنش نشان دهند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز در پایان این مراسم خاطرنشان کرد: همانگونه که هفته وحدت از جانب بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران جهت ایجاد وحدت بین شیعه وسنی نامگذاری شده است، چه شیعه و چه سنی باید هرجا نزاع و اختلافی صورت گرفت به قرآن و سنت پیامبر مراجعه کرده و با این دو راهنمای مهم جهان اسلام در جهت حل کردن آن برآیند و از ایجاد تفرقه بپرهیزند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات