خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تمام اقشار جامعه می توانند جهادگر باشند گفت: مادران با صرفه جویی و مدیران با برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات اقتصادی می توانند جهادگر باشند.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۷۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان صبح امروز در همایش رسم هجرت بسیج سازندگی ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفرصادق (ع) مناسبت های هفته بسیج، کنگره شهدا و کار جهادی را سه رویداد با فضیلت و ارزشمند دانست و اظهار داشت: سازمان بسیج اقتضایی است نه نظامی.

وی عنوان داشت: تبلور خدمات بسیج در دوران دفاع مقدس است که بسیج و سپاه بیشترین رزمنده، شهید و جانباز  را در دفاع مقدس داشته است.

قاسمی با بیان اینکه بسیج جهادی را که شروع کرده تمام شدنی نیست افزود: 20آذر اجلاسیه پایانی کنگره شهدا به ظاهر است اما تازه شروعی برای قدردانی و خدمات رسانی به خانواده های شهدا است.

وی بیان داشت: جهاد را در گذشته جنگ مسلحانه در برابر دشمن تعریف کرده اند اما امروز در هر عرصه ای که عده ای خالصانه با هدف الهی و آن طرف توطئه دشمن است؛ جهاد معنی پیدا می کند.

 فرمانده سپاه استان با بیان اینکه امروز  تمام اقشار جامعه می توانند جهادگر باشند خاطرنشان کرد: مادران با تربیت فرزندان، ساده زیستی و صرفه جویی و مدیران با برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات اقتصادی می توانند جهادگر باشند.

وی تأکید کرد: هرکس بهینه، به جا و کم مصرف کند در حال جهاد است.

قاسمی با بیان اینکه واژه جهاد مقدس و بسیجی بودن مشکل است گفت: امروز عرصه های مختلفی پیش روی بسیجیان مخلص و جهادگر باز شده است.

وی متذکر شد: عرصه جهاد و خدمات رسانی از اولویت های بسیج و جهاد کبیر است. ایستادگی، صبر و مقاومت در بحران اقتصادی بالاترین مرتبه جهاد کبیر و نه گفتن به دشمن است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان ضمن قدر دانی از همکاری مدیران استان در پشتیبانی اردوهای جهادی افزود: مسئولین دستگاه های اجرایی همکاری خوبی با بسیج سازندگی داشتند و امیدواریم این همکاری پر رنگ تر ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: در رزمایش گروه های جهادی در دو ماه گذشته  بیش از 220 گروه جهادی در قالب بیش از 360 اردوی جهادی به مناطق محروم استان اعزام شده اند که در هفته بسیج ادامه دارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها