به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اجتماع مردمی در حمایت از یمن با حضور مسئولان و مدیران ادارات در سالن جهاد کشاورزی زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۹۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، اجتماع مردم شهرستان زابل در حمایت از مردم مظلوم یمن با حضور مسئولان و مدیران ادارات در سالن جهاد کشاورزی زابل برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در این مراسم گفت: فلسفه تشکیل بسیج با آینده نگری و دستور امام راحل(ره) با هدف حفظ و نگهداری از دستاورد‌های نظام و انقلاب بوده است.
 
وی افزود: بسیج اقدامات زیادی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، جنگ رسانه‌ای، امنیتی کشور و پروژه‌های ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب با کمک آحاد مردم که دغدغه حفظ انقلاب را دارند انجام داده است .

سرهنگ پاسدار ثمره در ادامه بیان کرد: امروز بسیج تبدیل به الگویی شده برای همه کشور‌های دنیا، الگویی که عراق، سوریه، لبنان و غزه از آن استفاده کردند و در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در پایان خاطر نشان کرد: مردم یمن بر اساس همین تفکر و فرهنگ با آن همه مشکلات معیشتی، پزشکی و کمبود شدید امکانات در برابر آمریکا و آل سعود ایستاده اند به طور قطعا در این راه پیروز هستند و روز به روز در منطقه قوی‌تر می‌شوند.
ارسال نظرات