به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

برگزاری جشن وحدت در شهرستان سراوان

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) محور اصلی وحدت در جهان و دنیای اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه ما باید به عنوان مسلمان به طوری که قرآن اعلام کرده از وجود نازنین پیامبر بزرگوار(ص) پیروی کنیم، گفت: یکی از ویژگی‌های پیامبر(ص) که در عصر ولادت و بعثت به وجود آمده رفع فساد ها، اختلافات و غارت گری‌ها بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در زیر سایه اسلام باعث وجود همدلی می‌شود، افزود: ۱۲۰ سال اوصی‌ها و خوارج با یکدیگر درگیر بودند و اختلاف داشتند که به برکت وجود پیامبر اکرم (ص) با یکدیگر وحدت پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: اگر وحدت وجود داشته باشد می‌توان اطاعت و بندگی خدا را کرد و در سایه اختلاف شیطان‌ها جولان می‌دهند و اهداف شوم خود را پیاده می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان  با عنوان اینکه قرآن منشور وحدت و هدایت برای بشریت است، ادامه داد: اختلاف باید در سایه وحدت تعطیل شود و اگر قوم و قبیله‌ها برای شناختن است و ندای اسلام این است که تمام بشریت تفرقه را رها کند و به نقطه‌ای برسد که زیر چتر خدا همه به آرامش برسند.

این مسئول وجود پیامبر اکرم(ص) را بهترین ریسمانی که کانون مسلمین دنیا است، عنوان و اظهار داشت: اسلام در سایه وحدت ترقی پیدا می‌کند و از صدر اسلام تاکنون می‌بینیم که دشمنان همیشه به دنبال تفرقه و توطئه هستند.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) محور اصلی وحدت در جهان و دنیای اسلامی است، خاطر نشان کرد: قدرت مسلمانان باید به گوش همه بشریت برسد تا ندای نورانی در قلب ما بماند و حفظ شود و این درحالی است که ندای اسلامی فقط با وحدت و برادری به گوش جهانیان خواهد رسید.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه مشترکات بین مسلمانان نباید رها شود و هرگز نباید تبلیغ ایده سوء خود را کنیم، یادآروی کرد: وحدت و برادری باید زیاد شود و کانون نبوت محور اصلی قرار بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن خونخواری در دنیا داریم که با ایجاد اختلاف خرابی‌ها و خسران‌های زیادی برای مسلمانان ایجاد می‌کند و وحدت و ناموس را به تاراج می‌برد و عزت مسلمین در حفظ وحدت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار