در نشست بصیرتی کارکنان ادارات مهریز مطرح شد:

هر کجا به تفکر بسیجی عمل شد جز خیر و برکت چیز دیگری نبوده است

حرزاده: رفتارو تفکر بسیج خدمت رسانی و کمک به محرومین است و هرکجا به تفکر بسیج عمل شد جز خیر و برکت چیز دیگری نبوده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۲۹۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، "حرزاده" مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد در نشست بصیرتی کارکنان ادارات مهریز بمناسبت هفته بسیج بیان داشت:آن کسی بسیجی است که مانند یک بسیجی تفکر و هم رفتار کند و رفتارو تفکر بسیج خدمت رسانی و کمک به محرومین است و هرکجا به تفکر بسیج عمل شد جز خیر و برکت چیز دیگری نبوده است.
حرزاده افزود: نگاه بسیج این است که در حل مشکلات کشور بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب بن بست وجود ندارد و نگاه مدیران کشور هم باید به این سمت سوق داده شود تا با اتکاء به توان داخل و استفاده از ظرفیت جوان و نخبه کشور در شرایط کنونی دشمن را از رسیدن به اهداف شومش ناامید کنیم.
سرهنگ حرزاده تصریح نمود: درجامعه اسلامی هر کس هر خیانتی در حق مردم و این نظام مرتکب شود علاوه بر این که خون شهدا را پایمال نموده ، در حق رسول مکرم اسلام هم خیانت نموده چون حاکمیت نظام اسلامی منتسب به ایشان است.
وی ادامه داد: تفکر اسلامی در جهان رو به رشد است و تفکر آمریکا که همان چپاول ، غارتگری و کشتن انسان های بی گناه است رو به افول و نابودی است و این که برخی می گویند تقابل آمریکا با ایران به خاطر توهین به پرچم آمریکا و یا تسخیر لانه جاسوسی آنان در سال 58 توسط دانشجویان است کاملا اشتباه است و تنها علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی ، تفکر و منش اسلام که همان کمک به محرومین و دشمنی با ستمگران است، می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار