شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت‌جام به مناسبت ۵ آذر روز بسیج مستضعفین پیامی صادر کرد

همزمان با ۵ آذر روز بسیج مستضعفین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت‌جام با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد طلایه‌داران عرصه ایثار، رشادت، شهامت، شهادت، وحدت و... بر پایبندی و ادامه سیره و منش سلحشوران بسیجی تأکید داشت.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۱۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت‌جام همزمان با ۵ آذر روز بسیج مستضعفین به شرح زیر صادر شد.

بسیج لشکر مخلص خداست( حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه)

بسمه‌تعالی

یاد طلایه‌داران عرصه ایثار به خیر که تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد و یادشان همیشه در قلب‌ها جاودان ماند، یاد زمزمه یا مهدی‌شان به خیر که حتی ابر‌ها برایشان گریستند و آسمان را شرمنده حضورشان بر ضیافت الهی کردند.

خاک‌ریزها، سنگر‌ها و وجب‌به‌وجب آن قطعه کربلایی سرشار از عطر پاکی و صداقت و ایمان و مناجات شماهاست؛ و هنوز میثاق و عهد و پیمانی که با ولایت بسته بودید و آن ایمان راسخ شما و نشان سادگی و خلوص بسیجیان همه را شرمنده می‌سازد.

برای احیاء آرمان سیدالشهدا و برای دفاع از کیان اسلام آن‌قدر عاشقانه کتاب شهادت را تفسیر نمودید که هیچ نمی‌تواند و نخواهد توانست حتی یک کلمه آن را برایمان تفسیر کند. آن گنج همیشه ماندگاری که معنویت، ایثار، وحدت، همدلی را از آن باید استخراج کرد؛ و اکنون‌که چند صباحی از آن‌همه خاطره‌ها و ایثارگری‌های شما بسیجیان سلحشور می‌گذرد نگارش آن قصه شما مردان آسمانی قلم را شرمنده می‌سازد و کاغذ هم‌توان عمل آن واژه‌هایی که بتواند مصداق شما باشد ندارد.

آن روزها، استعانت از خداوند و پیروی از ولایت دفاع مقدس ۸ ساله را رقم زدید و این روز‌ها نیز بسیجیان با الگو گیری از آن‌همه افتخارات شما در سال «حمایت از کالای ایرانی» با تأسی گرفتن از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان و افزایش توان دفاعی خود تلاش و همت می‌نمایند و باروحیه‌ی اقتدار گونه و با امید و نشاط برای خدمت‌رسانی به ملت شریف و شهیدپرور در تمامی صحنه‌ها آمادگی خود را اعلام می‌نمایند.

امید است پرچم جمهوری اسلامی که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب و با حضور اقتدار و پایدار بسیجیان همان کسانی که امام راحل (ره) فرمودند: "آرزویم این است که بسیجی باشم " به دست حضرت صاحب‌الزمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) برسد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت‌جام فرارسیدن هفته بسیج به‌ویژه روز پنجم آذر را به‌تمامی بسیجیان سلحشور و جان‌برکف اعم از بسیج دانش‌آموزی، بسیج اصناف، بسیج اداری و کارگری، بسیج مهندسین، بسیج جامعه پزشکی، بسیج خواهران، بسیج فرهنگیان، بسیج پیشکسوتان، بسیج طلا ب، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و اقشار مختلف مردم و فرماندهی پرتلاش و انقلابی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان وهم رزمان ایشان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این جان‌برکفان دین و ولایت را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت‌جام- آذر ۹۷
ارسال نظرات
پر بیننده ها