فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: اجرای برنامه های فرهنگی نقش بسیار مهمی دارد و باید تلاش کرد تا برنامه های مساجد روز به روز پر شورتر برگزار شود و جوانان در این برنامه ها حضور بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۱۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ  مجیدسوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد درهمایش ائمه جماعات،هیات امنای مساجد و فرمانده هان حوزه و پایگاه های مقاومت  که  امروز در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مقاومت بسیج  بروجرد برگزار شد اظهار داشت:  بایستی تلاش نمود تا جوانان ما بیشتر جذب مساجد شوند  و همه اقشار جامعه جذب مسجد شده وبه  مساجد وارد شوند .

 وی افزود : هیات امنای مساجد باید توجه داشته باشند تا در اداره کردن مساجد، جوانان را در نظر داشته باشند چرا که مساجد محلی برای عبادت و حضور جوانان است.

به گفته وی امامان جماعات در مساجد، مسئول ارکان مساجد هستند و باید شرایط لازم و برنامه ها را به گونه ای فراهم کرد تا جوانان به سمت و سوی مساجد حرکت کنند.

  سرهنگ سوری اظهار داشت: مساجد علاوه بر این که محلی برای عبادت و برپایی نماز جمعه است در بخش های دیگر و اجرای برنامه های فرهنگی نقش بسیار مهمی دارد و باید تلاش کرد تا برنامه های مساجد روز به روز پر شورتر برگزار شود و جوانان در این برنامه ها حضور بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات