حجت الاسلام تقوایی روحانی بسیجی در گفتگوی اختصاصی با بسیج:
یک روحانی بسیجی گفت: جوامع اسلامی وظیفه دارند در این مقطع حساس که اسلام مورد حمله تروریسم اقتصادی قرار گرفته است یک اتحاد اقتصادی در کنار هم تشکیل دهند و مانع از تأثیر گذاشتن دشمنان استکباری بر روی اقتصاد کشورهای اسلامی بشوند.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۲۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام تقوایی روحانی بسیجی و استاد حوزه علمیه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: نیازمندی وحدت در جوامع اسلامی مانند "اقیموا الصلوه" و "اتوا الزکوه" است که ما به عنوان مخاطب به نوعی امت واحده وظیفه داریم این آرمان الهی را تحقق ببخشیم.

وی افزود: جوامع اسلامی وظیفه دارند در این مقطع حساس که اسلام مورد حمله تروریسم اقتصادی قرار گرفته است یک اتحاد اقتصادی در کنار هم تشکیل دهند و مانع از تأثیر گذاشتن دشمنان استکباری بر روی اقتصاد کشورهای اسلامی بشوند.

این روحانی بسیجی با اشاره به ضرورت اتحاد اقتصادی در برابر جنگ اقتصادی گفت: مبادلات اقتصادی به خصوص سرمایه گذاری و صادرات و واردات کشورهای اسلامی با یکدیگر و انحصار آنها برای هم می تواند مانع اثر گذاری تحریم های ظالمانه شوند.

وی افزود: متاسفانه این روزها شاهد هستیم با نهایت قلدری رژیم کودک کش سعودی و اسرائیل ظلم های بزرگی در یمن انجام می دهند و مانع کمک های انسان دوستانه و تجهیزات دارویی به مردم مظلوم آن می کنند که باید کشورهای اسلامی در برابر این ظلم ها بیدار شوند و قیام کنند.

حجت الاسلام تقوایی تصریح کرد: کنفرانس وحدت اسلامی در کشور و با شرکت کردن صدها نفر از نخبگان جوامع اسلامی به دنیا نشان داده است که بر خلاف تصورهای خیالی آنها ایران اسلامی هر روز مستحکم تر از دیروز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: الحمدلله امروز امنیتی که در منطقه مشاهده می کنیم به برکت حفظ اتحاد کشورهای اسلامی است،جبهه مقاومت برای دفاع از منافع جهان اسلام تشکیل شده است،همان تفکری که داعش را نابود کرد امروز باید تروریسم اقتصادی و داعش های اقتصادی در منطقه جهان اسلام را نابود کند.

ارسال نظرات